Flyreise og dotter i ørene

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Jeg får ofte dotter i ørene når jeg flyr og det er jo ikke så behagelig...
Hvordan er dette i forhold til de små søte da?

Alle dere som har flydd med de, har flyturen gått greit?:)

Tips?
Skal ut å fly om en uke:)

Enten puppe eller gi smokk på tur opp og ned (spesielt ned). Gikk veldig fint :)

Om du ammer kan dt være han ikke er så interessert akkurat i det flyet er på vei oppover, så lurt med noe annet i hånden som reserveting. Viktig å ikke begynne for tidlig heller. Jeg hadde melon i babyfeeder når hun var ferdig å amme slik at hun suttet på den. Gaping og svelging hjelper jo en del. Flyturen gikk veeeldig fint :-)

Om du ammer kan dt være han ikke er så interessert akkurat i det flyet er på vei oppover, så lurt med noe annet i hånden som reserveting. Viktig å ikke begynne for tidlig heller. Jeg hadde melon i babyfeeder når hun var ferdig å amme slik at hun suttet på den. Gaping og svelging hjelper jo en del. Flyturen gikk veeeldig fint :)

Ok, tusen takk for tips:D
Jeg ammer, men får sørge for ha med andre ting i tillegg som du nevner her da...Han liker også smokk:)

Vi skal ut å fly om 2 uker,så jeg tar med flaske (enten melk eller babyjuice på), smokk og babyfeeder med noe snadder i... Det er vært på nedturen (etter erfaring med de andre to),men greit å forsikre på oppturen også! ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi skal ut å fly om 2 uker,så jeg tar med flaske (enten melk eller babyjuice på), smokk og babyfeeder med noe snadder i... Det er vært på nedturen (etter erfaring med de andre to),men greit å forsikre på oppturen også! ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ok:D
Ja, får ta med litt forskjellig her også:)
Det går nå sikkert veldig greit:D

Her merket vi ikke noe tegn til ubehag på flyturen. Ammet ikke ved opp og nedstigning heller, storebror spydde da jeg ammet han ved oppstigning på sin første flytur, så jeg tok ikke sjansen på det.

Her merket vi ikke noe tegn til ubehag på flyturen. Ammet ikke ved opp og nedstigning heller, storebror spydde da jeg ammet han ved oppstigning på sin første flytur, så jeg tok ikke sjansen på det.

Aha, såpass:confused::)
Får se hva jeg/vi gjør;)
Godt flyturen gikk bra:D

Hvordan er det egentlig med babymat og drikke gjennom kontrollen på flyplassen?:confused:

:anyone

Bare kom til å tenke på det plutselig. Vi voksne kan jo ikke ha med oss brus for eks.

:confused004

På Gardermoen er det egen sikkerhetskontroll for familier som du kan bruke når du reiser med barn opp til 12 år. Bare å gå etter en stor gul gassballong midt i kontrollområdet. Kjempekjekt, aldre kø eller noen ting:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

På Gardermoen er det egen sikkerhetskontroll for familier som du kan bruke når du reiser med barn opp til 12 år. Bare å gå etter en stor gul gassballong midt i kontrollområdet. Kjempekjekt, aldre kø eller noen ting:)

Så genialt:D

Ja det var det på gran canaria og. Slapp all køen :D

Min var forkjølet første gang han skulle ut å fly. Hadde tenkt å avbestille, men ringte lege først. Han anbefalte å gi paracet en halvtime før flyet lettet, og sa egentlig at det kunne man gjøre selv om baby ikke var forkjølet.
Ammet forøvrig ved letting og landing, og merket ingen tegn til ubehag.

Back
Topp