Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enten puppe eller gi smokk på tur opp og ned (spesielt ned). Gikk veldig fint
Om du ammer kan dt være han ikke er så interessert akkurat i det flyet er på vei oppover, så lurt med noe annet i hånden som reserveting. Viktig å ikke begynne for tidlig heller. Jeg hadde melon i babyfeeder når hun var ferdig å amme slik at hun suttet på den. Gaping og svelging hjelper jo en del. Flyturen gikk veeeldig fint
Vi skal ut å fly om 2 uker,så jeg tar med flaske (enten melk eller babyjuice på), smokk og babyfeeder med noe snadder i... Det er vært på nedturen (etter erfaring med de andre to),men greit å forsikre på oppturen også! ;-)
Sent from my iPhone using BV Forum
Her merket vi ikke noe tegn til ubehag på flyturen. Ammet ikke ved opp og nedstigning heller, storebror spydde da jeg ammet han ved oppstigning på sin første flytur, så jeg tok ikke sjansen på det.
Kan ta med deg det du vilHvordan er det egentlig med babymat og drikke gjennom kontrollen på flyplassen?
Bare kom til å tenke på det plutselig. Vi voksne kan jo ikke ha med oss brus for eks.
Til baby selvfølgeligKan ta med deg det du vil
Kan ta med deg det du vil
Til baby selvfølgelig
Ikke brus og sånt! Hihi
På Gardermoen er det egen sikkerhetskontroll for familier som du kan bruke når du reiser med barn opp til 12 år. Bare å gå etter en stor gul gassballong midt i kontrollområdet. Kjempekjekt, aldre kø eller noen ting
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Ja det var det på gran canaria og. Slapp all køenPå Gardermoen er det egen sikkerhetskontroll for familier som du kan bruke når du reiser med barn opp til 12 år. Bare å gå etter en stor gul gassballong midt i kontrollområdet. Kjempekjekt, aldre kø eller noen ting
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app