Flyreise i 7 måned

Dyvna81

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Hei, jeg skal reise hjem i sommer (er fra Bulgaria) i juni og tilbake til Norge i august, da er jeg i uke 29-30. Lurer på om det er flere her som har reist (eller planlegger å reise) med fly i 6-7 måned og hvordan har det gått? Legen min og jordmor synes at det ikke skal være problem. Gruer meg litt til flyturene (skal ta 3 fly hver vei)

Skal reise i juli og august. Sist reiste jeg i januar med termin i mars sist. Ikke noe problem. Husk støttestrømper :)

Jeg skal også fly i den perioden. Vi skal til Italia - drar i uke 28 og kommer hjem når jeg er uke 30. Her sier også både jm og lege at det ikke er noe problem, men ja, husk støttestrømper på flyet :)

Hvor kjøper man sånne støttestrømper? Takk for svar!
De har på apoteket i alle fall :) 3 timer skal nok gå helt fint. Fløy selv til Japan hvor ene av 3 flyturer hver vei var 12 timer, var da bare 3 måneder på vei, men det var litt heftig, spes med kvalme og turbulens.

Jeg skal fly 5 uker før termin jeg. Ikke så veldig langt men frem og tilbake til København (en helg) skal i bryllup

Ta også å sjekk med flyselskapene også. Enn om lege og jordmor sier ok så kan flyselskapene ha en annen policy. Man får ofte fly lenger innenlands men til utlandet så varierer det. Så sjekk nettsidene deres og se hvor lenge de tillater at man får være med.

Hei, jeg skal reise hjem i sommer (er fra Bulgaria) i juni og tilbake til Norge i august, da er jeg i uke 29-30. Lurer på om det er flere her som har reist (eller planlegger å reise) med fly i 6-7 måned og hvordan har det gått? Legen min og jordmor synes at det ikke skal være problem. Gruer meg litt til flyturene (skal ta 3 fly hver vei)
Må vel bare ha erklæring?

En kan også bestille støttestrømper på mål i helseforetninger (sånne som driver med hjelpemidler)

Skal gjøre det før sommeren i og med at det blir 6 flyturer ila noen få uker. De på apoteket er helt greie, men er litt korte i leggen til meg.

Back
Topp