Flyredd

Jenta10

Glad i forumet
Skal fly til paris med Norweigen i morgen ettermiddag, å er redd for å fly. tenker bare på at det styrter... vet det går bra men likevel kommer disse tankene..

dere som har flydd med norweigen er dere fornøyd, er flyene veldig trange?

si at det går bra...

Norwegian har ganske nye fly og god luft! Det er også helt greit i forhold til benplass. Det er like behagelig å fly med Norwegian som med SAS. Eneste er at servicen er hakket bedre med SAS.

de har fått nye fly nå,, det er jo supert.... blir nok kjempebra, høyt opp.
prøve å tenke postitivt, ta med meg noe å lese på....

Det er tryggere å fly enn å kjøre bil :-) Men jeg vet hva du mener, men prøver å ikke tenke så mye over det når jeg flyr. Beste kuren er egentlig å fly mest mulig alene.

+ at jeg hadde en døden nær-opplevelse med Span-air fra Frankfurt til Madrid for et par år siden (trodde fult og ærlig at min siste time var kommet) og etter det er alt bare barnemat i forhold.

Huff,kjenner til det..har enorm flyskrekk.
Neste gang jeg skal ut å fyke kommer jeg til å gå til legen å be om noe beroligende.. Orker ikke å sitte klistret stiv som en stokk og full i nerver..
Mitt tips,-prøv å ikke kjenn for mye etter..En minste bevegelse var turbulens for meg..

Håper du klarer å beholde de positive tankene :-)
Og om du skulle bli redd så er de veldig flinke med å snakke om det,og forklarer osv..(det måtte de til meg) hehe..

Lizz83 skrev:
Det er tryggere å fly enn å kjøre bil :-) Men jeg vet hva du mener, men prøver å ikke tenke så mye over det når jeg flyr. Beste kuren er egentlig å fly mest mulig alene.

+ at jeg hadde en døden nær-opplevelse med Span-air fra Frankfurt til Madrid for et par år siden (trodde fult og ærlig at min siste time var kommet) og etter det er alt bare barnemat i forhold.

Det var nok akkurat det hun trengte å høre nå.....

takk for svar,, håper og tror norweigen setter sikkerhet fremfor alt så det går bra...

må bare begynne å fly mer... går nok fint,, tenke postitivt, kanskje jeg kan nevne det for de så går det nok bra...

De har nye fly og pilotene er dyktige som er trent opp for å takle enhver situasjon, og de tar ingen sjanser. Rister det mye kan de gå høyere eller lavere for å se om det er bedre i andre høyder. Nå på sommeren er det og oftest veldig rolig i luften, og iallefall nedover i Europa, og iallefall mot kveld og natt ;) Er du var på risting, sitt langt fremme i flyet, der rister det minst :) lykke til på reisen i morgen, det går så bra så :)

ja takk, det er godt og høre.... blir nok en fin fly opplevelse...

Kjempe fornøyd med Norwegian ja :)

Men si det til en flyvertinne, de er kjempe flinke til å hjelpe deg, lykke til =) :) Går nok kjempe fint. 

Back
Topp