Flyplasstreiken (oppdatert i første innlegg)

babyT

Forumet er livet
Kjenner jeg begynner å bli litt nervøs pga denne flystreiken, jeg. Vi må jo ta fly for å komme til Tromsø. Første tur er på torsdag, neste tur torsdag uka etter, så må mannen komme til uttaksdagen. Hva om Tromsø og Lakselv blir stengt pga streiken? Hva gjør vi da? Kan NAV dekke hurtigruta fra Hammerfest til Tromsø?

Streiken er over [:D]

Uff, ja da hadde eg nok vært nervøs eg også.[&:]
Er Alta, Lakselv eller Tromsø flyplassene neste på listen til å bli tatt ut?

Off og off jeg har ikke ord, får håpe at de slutter å streike snart nå da.
Kan ikke svare på dette jeg, memn NAV må vel dekke dette, når det ikke er andre muligheter.

Alta stengte idag [&:]

Måtte ringe mannen på jobb, fo jeg ble så nervøs her. Han sier at dersom Tromsø blir tatt ut blir det tvungen lønnsnemd tvert, og Banak har ikke hørt noe om at de blir ramma, så vi krysser fingre og håper det stemmer! Fly som skulle gått til Alta går visstnok hit nå, så blir  passasjerene frakta videre med buss.

Off...jeg håper at flystreiken slutter snart ja...[;)] 

Mannen din har vel litt peiling på dette...
men tror ikke streiken varer en uke til eg... Håper det ordner seg for dere[:)]

VILLE HA RINGT NAV I MORGEN JEG[&:]

Jeg har ingen tro på at denne streiekn kan vare så lenge? De har stengt både Sola og Flesland og der flryr de offshore og folk må komme seg hjem, de kan ikke være der ute i evigheter, da blir det om liv å gjøre og da blir det tvungen lønssnemd.

Men ring nav du, selvom jeg ikke er sikker på om de dekker. Dekker de flyet til Tromsø så dekker de vel hurtigruta også?

ORIGINAL: Dunn

Jeg har ingen tro på at denne streiekn kan vare så lenge? De har stengt både Sola og Flesland og der flryr de offshore og folk må komme seg hjem, de kan ikke være der ute i evigheter, da blir det om liv å gjøre og da blir det tvungen lønssnemd.

Men ring nav du, selvom jeg ikke er sikker på om de dekker. Dekker de flyet til Tromsø så dekker de vel hurtigruta også?

De dekker jo flyet til Tromsø... tror vi ser det litt an. Det blir vel ikke stengt flere flyplasser før torsdag, og innen enste torsdag igjen så er forhåpentligvis streiken over. Og som mannen sier; blir Tromsø tatt ut i tillegg til Sola og Flesland, så blir hele Norge hardt ramma og det blir mest sannsynlig tvungen lønnsnemd.

Tror ikke Hurtigruta er så dyr fra Hammerfest til Tromsø så lenge vi reiser på dagtid. Da trenger man jo ikke lugar... Koret har fått gratisplasset første helga i juni på samme strekning, så tror ikke de billettene er så dyre, så det får være en nødløsning uansett om vi får dekka eller ei.

håper streiken gir seg..eller at du kan ta hurtigruta på dagtid[;)]

den hurtigruteturen kommer til å bli laaaaang. [:D]
vi får dekt kjøring, så da får vel dere dekket hurtigruta. kan ikke tro noe annet.
men vi håper at streiken blir avblåst i morgen, jeg skal på husmorferie til oslo, nemlig...

ååååååå så flott, da kan du senke skuldrene igjen[:D]

Så flott at streiken er over. [:)][:D][:)]

Så bra at du kommer deg avgårde nå og slipper den bekymringen[:D]

ORIGINAL: babyT?

ORIGINAL: Dunn

De dekker jo flyet til Tromsø... tror vi ser det litt an. Det blir vel ikke stengt flere flyplasser før torsdag, og innen enste torsdag igjen så er forhåpentligvis streiken over. Og som mannen sier; blir Tromsø tatt ut i tillegg til Sola og Flesland, så blir hele Norge hardt ramma og det blir mest sannsynlig tvungen lønnsnemd.

Tror ikke Hurtigruta er så dyr fra Hammerfest til Tromsø så lenge vi reiser på dagtid. Da trenger man jo ikke lugar... Koret har fått gratisplasset første helga i juni på samme strekning, så tror ikke de billettene er så dyre, så det får være en nødløsning uansett om vi får dekka eller ei.

Streiken er jo over, så ble jo ikke noe problem [:)]

Hvis de dekker flyet så dekker de vel andre reisemidler også.

Jaaa=)) bare helt chempe at flystreiken har gitt seg da=))[:D]
var nåkk mange der som ble glade ja[:D][:D]

Back
Topp