_bertine_ Flørter med forumet 8 Jul 2015 #21 Oi sann! Det ble dyrt hos tannlegen, men godt du fikk gjort det! Bilen vår skal på vanlig service neste uke, aldri gøy! Koster vel 5-6000
Oi sann! Det ble dyrt hos tannlegen, men godt du fikk gjort det! Bilen vår skal på vanlig service neste uke, aldri gøy! Koster vel 5-6000
Nufletufsa Forumet er livet 9 Jul 2015 #22 _bertine_ skrev: Oi sann! Det ble dyrt hos tannlegen, men godt du fikk gjort det! Bilen vår skal på vanlig service neste uke, aldri gøy! Koster vel 5-6000 Klikk for å utvide … Ja, det ble det, men godt å være ferdig!
_bertine_ skrev: Oi sann! Det ble dyrt hos tannlegen, men godt du fikk gjort det! Bilen vår skal på vanlig service neste uke, aldri gøy! Koster vel 5-6000 Klikk for å utvide … Ja, det ble det, men godt å være ferdig!
Chanti93 Glad i forumet Julilykke 2023 9 Jul 2015 #23 Her må jeg bruke pengene som skulle på ferie til å trekke en visdomstann. Det blir 3800 kr det gitt :/
Her må jeg bruke pengene som skulle på ferie til å trekke en visdomstann. Det blir 3800 kr det gitt :/
Nufletufsa Forumet er livet 9 Jul 2015 #24 Chanti93 skrev: Her må jeg bruke pengene som skulle på ferie til å trekke en visdomstann. Det blir 3800 kr det gitt :/ Klikk for å utvide … Uff.. Så kjedelig
Chanti93 skrev: Her må jeg bruke pengene som skulle på ferie til å trekke en visdomstann. Det blir 3800 kr det gitt :/ Klikk for å utvide … Uff.. Så kjedelig