Flygende tusenlapper

Nufletufsa

Forumet er livet
Snakk om å plutselig skulle vinke farvel til noen uforutsette tusenlapper denne uka da... *sukk*

Bilen lager en lyd den ikke pleier, og hadde en mekaniker til å se på det i dag. Fikk estimert at det kom til å koste 3000 å fikse. Okay, sånn er det nå bare..:)

Som om ikke det var nok, har jeg fått tannverk og må til tannlegen i morgen. Med de tannlegeprisene vi har her til lands kan det vel fort bli like dyrt som på bilverkstedet:p

Ja, ja, kan ikke ha verken tannverk eller bil med ulyder:p

Det er så fint når alt kommer på en gang :P Er så mye annet man heller skulle brukt de pengene på!

Lykke til hos tannlegen da :)

Huff da, typisk at det blir flere store utgifter på en gang, been there, done that :o Masse lykke til med bil og tenner :)

Vår bil har vært på EU-kontroll i dag. Spent på om det gikk greit, eller om vi skal bytte bil. I tillegg har mannen bestilt seg nye briller, noe som heller ikke er spesielt billig.

Vår bil har vært på EU-kontroll i dag. Spent på om det gikk greit, eller om vi skal bytte bil. I tillegg har mannen bestilt seg nye briller, noe som heller ikke er spesielt billig.
Krysser fingrene for dere:)

Vår var på service i dag, ca 5,5. Bil koster, ja.

Bil e skamdyrt!
Eg hadde ein ulyd så eg virkelig ikkje likte i Captivaen...Da endte på 29.000kr...å då hadde eg fått 20% avslag!
Den svei den :(

Bil e skamdyrt!
Eg hadde ein ulyd så eg virkelig ikkje likte i Captivaen...Da endte på 29.000kr...å då hadde eg fått 20% avslag!
Den svei den :(
Shit, det var litt av en ulyd!! :o

Shit, det var litt av en ulyd!! :eek:
Ehm...motorhavari kallast da :P
Lyden kom snikande, og hadde kontakt med verksted fleire gonga. Gjekk frå svak og merkelig lyd til motorhavari på nåken veke...sånne da å bu på bygdo, og lokalverkstedet ikkje har peiling eller tid...
Bilen e heldigvis frisk no :)

Ehm...motorhavari kallast da :P
Lyden kom snikande, og hadde kontakt med verksted fleire gonga. Gjekk frå svak og merkelig lyd til motorhavari på nåken veke...sånne da å bu på bygdo, og lokalverkstedet ikkje har peiling eller tid...
Bilen e heldigvis frisk no :)
Kjedelig når slikt skjer! Jeg fikk heldigvis beskjed om at det bare er et hjullager som må skiftes her, så vi får håpe det stemmer!;)

Sitter å gruer meg på venterommet til tannlegen nå....

OI! Da va dyrt...trur aldri eg har betalt øve 2000,- hos tannlegen...verken offentlig eller privat.
Var visst veldig nær en rotfylling, så sikkert derfor det ble såpass dyrt.

Back
Topp