Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oida. Husker du hvilket selskap du fløy med? Om du ikle fikk plass til en på 3 mnd er det vel heller liten sjanse med en på 10Leide en til min da han var 3 mnd og vi skulle til bulgaria. På det flyet hadde jeg ikke sjangs til å få plass til å bruke den, så det var bortkasta penger for min del.
Det var et bulgarsk fly, men syns ikke det var så veeeldig mye trangere enn norwegian. Jeg er 173 cm da, føler jeg sitter oppi setet foran alltidOida. Husker du hvilket selskap du fløy med? Om du ikle fikk plass til en på 3 mnd er det vel heller liten sjanse med en på 10![]()
Jeg er 166. Men kidden er nok ca 77 cm ...Hadde bare vært så perfekt om han kunne sitti fastspent i noen minutter. Han er ikke den som sitter rolig for å si det sånnDet var et bulgarsk fly, men syns ikke det var så veeeldig mye trangere enn norwegian. Jeg er 173 cm da, føler jeg sitter oppi setet foran alltid![]()
ÅhHar forsåvidt lest flere som har klaga på at den er for liten til å bruke på større babyer.