Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig, men denne gangen skal vi fly sent på kvelden/natta. Tenkte derfor at hun sov bedre i den...?Vurderte den men kom frem til baby på fanget går bra, og mange ganger er det ikke mye tid å bruke den, ikke opp og ned og ikke når du spiser...
Men blir det noe ala de vuggene noen fly har? For jeg så de gikk til maks 10 kg eller maks 70 cm eller noe...Enig, men denne gangen skal vi fly sent på kvelden/natta. Tenkte derfor at hun sov bedre i den...?
Men blir det noe ala de vuggene noen fly har? For jeg så de gikk til maks 10 kg eller maks 70 cm eller noe...
Jeg ser ikke det står noe om det her??
Skulle absolutt hatt noe sånnt selv. Skal fly flere ganger i sommer og må innrømme jeg gruer meg litt til trange seter allerede
Ja vi gjorde det med eldste, men nå blir vi fire og da blir liksom en sittende alene....Ja det er maks kilo på de husker ikke hvor mye...
Alternativ er å kjøpe ekstra sete og ta med bilstol....
Enig, men denne gangen skal vi fly sent på kvelden/natta. Tenkte derfor at hun sov bedre i den...?
Tror de skal holde til 25lbs, dvs 11,5 kg.Men blir det noe ala de vuggene noen fly har? For jeg så de gikk til maks 10 kg eller maks 70 cm eller noe...
Jeg ser ikke det står noe om det her??
Skulle absolutt hatt noe sånnt selv. Skal fly flere ganger i sommer og må innrømme jeg gruer meg litt til trange seter allerede
Ja, vurderer å leieMuligens, flyr du langt kan du få krybbe i stedenfor... Og i Asia blir jeg plassert rett bak business class og usikker om det er vanlig flere steder eller bare her...når du sjekker inn med spebarn, men da vett jeg ikke om de kan brukes når du ikke får sete foran deg.
Lite tips skal du ikke være lenge borte er det mulig å leie de rundt forbi
Akkurat kommet hjem fra ferietur hvor vi hadde lånt med oss Flyebaby. Jenta mi var 6 mnd da vi brukte den og 67 cm lang. På Norwegian innenriks passet den i alle fall på bordet forran, men var akkurat passende i forhold til maxlengde. Men mammahjertet gjorde vondt da passasjer forran la ned setet og setet dunket rett i hodet på lillepia (så ikke godt ut!). Så jeg fjernet henne umiddelbart fra flyebabyen, og håpte det skulle gå bedre på Dreamlineren til Norwegian. Men der kom sjokk nr 2, den passet overhodet ikke til bordet forran meg og hele planen for hvordan jeg skulle gjøre den 10 timer lange flyturen behagelig for oss alle, gikk rett i dass. Norwegian hadde også delt ut alle radene med mulighet for babykurv til helt vanlige folk uten baby, på både utreise og hjemreise. De radene holdes ikke av til babyfamilier, det er kun først til mølla som gjelder!
Tror de skal holde til 25lbs, dvs 11,5 kg.
http://barnombord.no/utleieprodukter/flyebaby.html
Vurderer å leie
Vi skal ha to barn på under 2 år på samme rad, så vi har fått en seterad med litt bedre plass heldigvis. Men ja, det trangt og slitsom å være på fly med baby. Alt som letter, er ønskelig
Brukte på fly i går. Den fungerer greit, og godt å få frie hender. Litt usikker på om jeg hadde fått lillegutt til å sove i den. Vi kjøpte brukt på finn.no og selger den igjen når ferien er over