Flyebaby

sbr

Forumet er livet
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
Er det noen her som erfaring med flyebaby?
Skal ut å fly med mini når han er 7mnd. Er han da blitt for stor?
Skal fly med norwegian..
 
Er det noen her som erfaring med flyebaby?
Skal ut å fly med mini når han er 7mnd. Er han da blitt for stor?
Skal fly med norwegian..
Jeg leide den når mini var 4mnd og hadde ikke sjangs til å få plass til han mellom setet og meg. Var charterfly til bulgaria, men norwegian er jo rimelig trangt også. Bortkasta penger for min del!


Februar-14 mamma <3
 
Jeg leide den når mini var 4mnd og hadde ikke sjangs til å få plass til han mellom setet og meg. Var charterfly til bulgaria, men norwegian er jo rimelig trangt også. Bortkasta penger for min del!


Februar-14 mamma <3

Da tror jeg vi står over :p Da får han heller sitte/ligge på fanget :)
Takk for svar :D
 
  • Liker
Reactions: BMC
Det har jeg ikke hørt om før, men de så jo veldig behagelige ut. Men det er sant at de fleste flyene her er veldig trange :/
 
Det har jeg ikke hørt om før, men de så jo veldig behagelige ut. Men det er sant at de fleste flyene her er veldig trange :/

Er akkurat det, kjipt å bruke penger på noe man ikke kan bruke :(
 
Ah oki :) Ja jeg bare tenkte at en sele/sjal er nesten litt som en sikkerhetssele festet i forelderen :p Er jo uasett praktisk på flyplassen ja!

Tror ikke jeg kan ha han i den på flyet, da han blir sint om jeg setter med ned når han er i selen... Blir en spennende første gangsopplevelse å reise utlands med en baby :)
 
Tror ikke jeg kan ha han i den på flyet, da han blir sint om jeg setter med ned når han er i selen... Blir en spennende første gangsopplevelse å reise utlands med en baby :)

Ja, grugleder meg til den erfaringen selv ;) Lykke til og god tur!
 
Jeg kjøpte flyebaby da jeg reiste alene med mini når hun var 3 mnd. Reiste med sas til spania, var en drøm å ha med. Hun lå å sov hele turen ned og sov halve flyturen tilbake, resten av tiden lå hun helt avslappet i flyebabyen :) GENIAL OPPFINNELSE! :)
 
Me hade vår i fanget. De Blev en lang tur.
Har tenkt selv å prøva det Kanske me. Babyen nær me ska fly.
 
Tror ikke jeg har reist med mange fly hvor jeg hadde fått plass til denne :-/ Dersom det hadde vært plass hadde det vært supert da!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp