Flybilletter er i boks!

SuperBerta

Glad i forumet
Nå er jeg klar for treff i mars![:D] Kjøpte billetter istad, og kikker på hotell nå.. JIPPI!!! Gleder meg til husmorferie!

Då e mine billetter og i boks [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Booke hotell imårå [:D]

Nei, nå tuller du, vennen! [;)]
Ikke vær flau. Bare si det; vi har og bestilt billetter OG hotell [:D][:D]

GLEEEEEEEEEEEEEEEEEDER MEG

Har dere bestemt dato enda? Når er treffet? [:D]

Det ble vel siste helga i mars, i Trondheim

ORIGINAL: Råsa Sjakkruter

25-27 mars [:D]

Jeg må vente med å bestille flybilletter og hotell til den 20. november. Men skal bestille da[:D]

ORIGINAL: Sanderogeliasmamma

ORIGINAL: Råsa Sjakkruter

25-27 mars [:D]

Takk [:D]

ORIGINAL: oslojente1980

Jeg må vente med å bestille flybilletter og hotell til den 20. november. Men skal bestille da[:D]

Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiii det blir så kjekt [:D][:D][:D]

Har du ordnet hotell også?

ORIGINAL: Actrine

Har du ordnet hotell også?

Ikke enda..

okai.. er det blitt snakket om hvilket hotell?

ORIGINAL: Actrine

okai.. er det blitt snakket om hvilket hotell?

Ikke som jeg vet.. bortsett fra at det er noen Coop-tilbud som kan lønne seg..[;)]

Har vært inne å sjekka coop hotellkupp å det er to som ligger i sentrum etter det jeg forstår.

Å det er disse:

http://www.comfortinn.com/hotel-trondheim-norway-NO092/Hotel-Area?sid=zM8Q.LEE2rgsN4.8&sarea=&sname=trondheim&slon=10.39208&slat=63.431&schain=CI&scountry=&sstate=&type=&sradius=80.00&sstate_country=&scity=&srp=RACK&nroom=1&nadult1=1&nchild1=0&nadult2=1&nchild2=0&nadult3=1&nchild3=0&nadult4=1&nchild4=0&nadult5=1&nchild5=0&rstart=Starting+Location&rend=Ending+Location&map=n

eller dette.

http://www.thonhotels.no/Hoteller/Land/Norge/Trondheim/Thon-Hotel-Gildevangen/

Ka syns dokk ? Ska me ta et disse ? Det blir jo SYKT mye billigare enn å bestilla vanlig [:D][:D][:D]

Det Comfort-hotellet høres jo bra ut![:)]

Er det flere som skal være der fra tors-søn? Jeg tar meg skikkelig husmorferie når jeg først kan..[8D][:D]

ORIGINAL: SuperBerta

Er det flere som skal være der fra tors-søn? Jeg tar meg skikkelig husmorferie når jeg først kan..[8D][:D]

Jeg har ingen mulighet til å være der fra torsdag til søndag pga Mina. Men tenkte å reise på formiddagen på fredagen. Må bare levere i bhg først på fredagen[:D]

ORIGINAL: SuperBerta

Jeg lurer på det.. har ikke bestemt meg enda!

Jeg stemmer forresten for comfort-hotellet[:D]

Har ennå et forslag te hotell.
Monica hadde vist hørt dette va bra. Koste 792 kr per rom per natt.

http://www.scandichotels.no/no/Hotels/Countries/Norge/Trondheim/Hotels/Scandic-Solsiden/?redirected=true#

monica og jeg bestiller til uka.. vi drar opp ettermiddagen på fredag. ingen av oss kan ta fri fra jobben.. men dette blir bra snupper! jeg gleder meg masse masse masse![:)]

Back
Topp