Flyalarm?

Ulte her også og jeg bor i Tromsø. 

Jeg har ikke hørt den..
Men leste nettopp at det var en øvles over hele landet[:)]

er her og[;)] dem tester bare for og sjekke at det funker[:D] trodde det var vaskemaskinen som tok dagen jeg[:o][:-][&o][&:][8D] *ler*

hi hi hi[:D]
ORIGINAL: *Xc1t3*

er her og[;)] dem tester bare for og sjekke at det funker[:D] trodde det var vaskemaskinen som tok dagen jeg[:o][:-][&o][&:][8D] *ler*

De tester flyalarmen to ganger hvert år.
Andre onsdag i januar og juni, klokka 12.

her også.. tenkte hurtigruta pleier nå ikke å tute såååå lenge[:D]
ORIGINAL: Drömmefanger

Her også.. Bor i Hammerfest. Trodde det var hurtigruta som hadde klikka..

ORIGINAL: Mor^til^lille^gullet

hi hi hi[:D]
ORIGINAL: *Xc1t3*

[8D][:D]  en smuuule flau kan du vel si[&:][:)]

Jeg har ikke hørt noe![:-]

lå å sov jeg, først tenkte jeg er det hurtigruta fikk deretter panikk om hvor jeg var siden den ikke høres hjem[8D]
men skjønte deretter at det var øvelse[:D]

hehe, jeg begynte å lure på hvor i all verden de skulle sprenge[:-] Har ikke sett noe arbeid rundt her jeg bor, og fikk det ikke til å stemme.. Da det ikke kom noe smell gikk det sakte men sikkert opp for meg hva det var[8D]

ORIGINAL: *Becca*

hehe, jeg begynte å lure på hvor i all verden de skulle sprenge[:-] Har ikke sett noe arbeid rundt her jeg bor, og fikk det ikke til å stemme.. Da det ikke kom noe smell gikk det sakte men sikkert opp for meg hva det var[8D]

Samme her[8D]

Har ikke hørt en dritt jeg..[:)]

ORIGINAL: Heijdii

Jeg har ikke hørt noe![:-]

Ikke jeg heller![&:] Iiiiiik! Egentlig bra, er kjempe redd hvis jeg ikke vet det er øvelse!

Gikk en alarm her også, men trodde det var ambulanse eller noe jeg..

Hørte det jeg og....! Men jeg håper virkelig at den sirenen tuter litt høyere når det gjelder[8D]

Back
Topp