Fly

3Topp

Glad i forumet
Hei!
Har noen av dere fått totalforbud mot å fly pga man har blitt gravid via ivf? Hørte om noen som hadde blitt frarådet dette siden hun hadde hatt vanskelig for å bli gravid. Jeg har egentlig en flyreise planlagt i julen og er da mellom 18-20 uker på vei. Tror dere det vil være skadelig å fly da?
 
Jeg har flydd ved 4 anledninger etter jeg ble gravid med IVF.. Ikke hørt noe om at det skal være farlig.
 
Jeg har flydd fire take off og landinger samme dag som innsett. De har aldri sagt noe om det til meg. Ingen spesielle regler bare for at det er ivf annet enn at termin skal være fastsatt
 
Hei!
Har noen av dere fått totalforbud mot å fly pga man har blitt gravid via ivf? Hørte om noen som hadde blitt frarådet dette siden hun hadde hatt vanskelig for å bli gravid. Jeg har egentlig en flyreise planlagt i julen og er da mellom 18-20 uker på vei. Tror dere det vil være skadelig å fly da?


Flyselskapene har ofte restriksjoner på gravide. Så les deres retningslinjer for dette. Det er vanlig med forbud på lengre utenlandsreiser rundt uke 28. Hvis man er på reise da bør man ha en legeattest.

Rundt Skandinavia kan du til ca 4 uker før termin.
 
Back
Topp