• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Fly

Viccy

Glad i forumet
Jeg skal vist ut å fly 13 november, da er jeg akuratt 13 uker på vei, er det trygt da? Husker det var noe greier tidlig og sent I svangerskapet det ikke var lurt å fly.

Vet at du ikke skal fly på slutten for å ikke risikere at fødselen setter i gang på fly, men har ikke hørt noe om i starten. Men dette vet jeg lite om altså:)

Har ikke hørt noe om at det skal være farlig å fly tidlig i svangerskapet :)

Jeg kjørte fly da jeg var gravid. Visste ikke noe om det. Men 4 dager etter vi kom hjem så testet jeg plutselig positivt på g-testen. Stod gravid 1-2 på testen. Tre dager etter stod det gravid 2-3.

Det er på grunn av risiko for fødsel man ikke skal fly på slutten av svangerskapet, starten er uproblematisk :) Skal nok fly flere ganger i høst selv :)

Jeg skal ut og fly i uke 6 og det er ikke noe problem:)

Jeg har aldri hørt noe om at det ikke er trygt å fly. Det handler bare om at ingen vil at folk skal føde på flyet. Jeg var på kreta i uke 12-14 sist gang, null problem :)

Var i Gran Canaria uke 31 sist, ingen problem

Jeg var nettopp ute å fløy (to ganger). Jeg er litt over 7 uker på vei. Måtte også igjennom en sånn maskin hvor de scanner hele kroppen. Jeg sa jeg var gravid og de sa at det er trygt for gravide også. Håper det stemmer!

Jeg har flydd jevnt gjennom to svangerskap fra uke 0-36. Ikke noe problem :) Eneste man må tenke på er om man er plaget med vann i bena, da bør man ha støttestrømper på :)

Back
Topp