Fly

Spiremor82

Forelsket i forumet
Hvor langt ut i svangerskapet kan en fly innenlands? Og utenlands sånn bare for å vite d, visst lysten skulle bli for stor etter sol og varmere strøk.

Det er visst litt forskjellig fra flyselskap til flyselskap etter hva jeg har forstått. Men sånn i hovedsak fram til en mnd før termin går vel greit, er det ikke riktig jenter? Og så må du ha legeerklæring hvis det er mindre enn det eller tre uker eller noe til fødsel.

Håper jeg ikke villeder fullstendig her nå... [:D]

En tur til varmere strøk hadde vært helt herlig!!! [:)][:)][:)]

ORIGINAL: Nikki!

syns jm på svangerskaps kurset vårt sa fram til 7 mnd utenlands om ikke sykemelding og nesten hele svangerskapet om det var innen norge...

Ja, det stemmer nok at det er forskjellige regler på innlands og utlands. [:)]

Hehe... Ja d stemmer d ja Nikki. Men e har noen foreldre som vil ha meg hjem en liten tur i påska, å sa til dei når e kom ned igjen på tirsdag, at d kommer ikke på tale å sitte på tog å buss da altså. Var en pine å sitte så lenge på toget ned igjen tirsdag.
Men e kan ta meg en tlf å høre i mårra, så får dei bare bestille flybillett til meg, siden dei vil ha meg hjem en liten tur.

Heisann!
Jeg kom akkurat hjem fra spania nå på lørdag, gud så seilig med sol og varme[:)]
Var til legen før jeg dro og han sa man ikke burde fly de siste3-4 ukene, men at det er flyselskapene som bestemmer, men ennå er det full mulighet for en sydentur og det anbefaler jeg[:D]

Back
Topp