Fly+vogn+ (forsikring)

Tuttelure

Forumet er livet
Junilykke 2020 ♡
Augustlykke 2022 ❤️
Leser i tråden til langeflatebrøster ang flyturer og vogn. Og ser at det er flere som har vært uheldige å fått skader på vogna. Skal kjøre fly 4 ganger  på  1,5 uke i juni og merker jeg er mest bekymra for vogna i forhold til flytur[8D]. Dekker reiseforsikring skader på vogn - eller ny vogn , eller hvordan fungerer dette?  Evt dekker flyselskapet skadene om man pakker vogna etter reglene..

fly selskapet dekker dette om du kjøper en bag fra flyselskapet for å ha vogna i.

hva om vogna blir ødelagt? får man erstatning til ny vogn?

ja, så lenge du bruker den bagen de sier du skal bruke.

bag? det er jo bare en plastpose! i allefall har wideroe det.. vi måtte spørre etter denne plastposen, og fikk den om vi betalte 20 kr! den beskytter i allefall ikke mot støt!

og ja, reiseforsikringen dekker selvfølgelig dette. (i allefall "normale" reiseforsikringer. vi har i gjensidige og de dekker det..vet if også gjør det)

vi fløy på torsdag, og skal fly hjem igjen i kveld.. vogna vår er like hel!

Reiseforskring dekker iallefall, dersom ikke flyselskapet ikke gjør det.
Men reise selskapet ser helst at du prøver flyselskapet først

ja, er den til 150 kr jeg mente som SAS har. Hvis ikke er det en enda dyrere og BEDRE fra Norwegian. Tror de andre også har noen typer.

Ok, Takker for svar[:)] Tenker å kjøpe en pose de selger på gardermoen til 150,-, man bør kanskje investere i den pram-pack saken, men jeg er ikke interessert i å bruke over 1000,- på det på nåværende tidpunkt. Får satse på det går fint!!

Back
Topp