Fly til legoland - erfaringer

SHS

Elsker forumet
Dere som har tatt fly til legoland, gikk det greit å komme seg rundt uten bil? Hvordan kom dere dere fra flyplass til legoland? Kan man gå fra legoland til lalandia? Er det noe annet å finne på i Billund, koselig handlegate, kafeer, restauranter etc som man kan gå til? Hvor mange overnattinger hadde dere og var det passe?

Jeg har aldri tatt fly til legoland, men flyplassen, lalandia og legoland ligger i gangavstand til hverandre i allefall. :)

Selv for en 6-åring?

Er det noe annet å finne på eller er det veldig øde sted, som kun er legoland og ikke noe mer?
Selv for en 6 åring.

Nå skal jeg ikke uttale meg for sikkert, men jeg synes det ser ganske øde ut. Men det er jo mye og gjøre på Lalandia da. Kan fint få noen dager til og gå både der og i legoland. Vi skulke fint klart og brukt en uke bare de stedene i allefall! :)

Selv for en 6 åring.

Nå skal jeg ikke uttale meg for sikkert, men jeg synes det ser ganske øde ut. Men det er jo mye og gjøre på Lalandia da. Kan fint få noen dager til og gå både der og i legoland. Vi skulke fint klart og brukt en uke bare de stedene i allefall! :)

Det høres jo bra ut :)

Billund blir kalt barnas hovedstad så vil tru det er mer å finne på en bare lalandia og legoland.. Ligger feks en dyrepark 25 min kjøre tur fra Billund, Givesku Zoo/løvepark.. Der kan man kjøre buss igjennom parken å få dyra nært på.. Vil tru det går buss fra Billund.
Har ingen erfaring med flyplassen men vil tru om det ikke er direkte gangavstand til lalandia og Legoland så går det buss.. Lalandia og legoland ligger rett ved siden av hverandre..

Back
Topp