Fly te Danmark..

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
Nåken her so har gjort de?[8D]

Eg savna nemlig Danmark so grådig, å no har eg innmari lyst å ta ei langhelg der me min kjære og ongane våre[:)]
Me pleie å reisa me båten Kristiansand-Hirtshals. Men når me kun skal ei helg så blir da masse mask å kjøra te kristiansand herfrå (ca6tima)

Tenkte då å ta fly! Frå haugesund/bergen/sola el stord. Helst te Billund då, sio da e der eg kunne tenkt meg å feriert!

Men enten e eg dritdårlig å søke flyreiser, ellesn e de jo skamdyrt!!!! Fant ei reise i går, frå bergen te billund. 19500,- for meg å min familie [:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o]

Ka betalte du når du reiste me fly te Danmark?

Er billigts å ta fly fra bergen til køben og så kan du ta toget videre til billund?

Er enda billigere fra Oslo til køben....

dytter litt for deg.. har i grunn ikke peiling.. bor så næreme kr.sand at det har aldri tenkt på å ha fly til danmark ei gang.. kun mellom landet der når vi skulle til thailand, og det var kjevik københavn da..

har prinsesse ranghild slutta og gå fra stavanger? ser bare du nevnte sola..

ORIGINAL: PippiLottis

Er billigts å ta fly fra bergen til køben og så kan du ta toget videre til billund?

Er enda billigere fra Oslo til køben....

Okay, skal sjekka opp i da [:D] Oslo blir kje aktuelt, menne bergen går jo [:)]

ORIGINAL: Tinha

dytter litt for deg.. har i grunn ikke peiling.. bor så næreme kr.sand at det har aldri tenkt på å ha fly til danmark ei gang.. kun mellom landet der når vi skulle til thailand, og det var kjevik københavn da..

Ikkje nåko colorline frå stavanger no meir [:'(]

Kunne jo tatt andre båte frå feks bergen, men e jo eit ein heile dag å kansje meir i reising, då bruke me jo meste heila helgo vår på båtn, å eg vil ha mest mulig tid i Danmark [:)]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

ORIGINAL: Tinha

Ikkje nåko colorline frå stavanger no meir [:'(]

Kunne jo tatt andre båte frå feks bergen, men e jo eit ein heile dag å kansje meir i reising, då bruke me jo meste heila helgo vår på båtn, å eg vil ha mest mulig tid i Danmark [:)]

skjønner.. vet bare tanta til min samboer jobbet på den båten men vet hu bytta til superspeed men tenkte det var fordi hun bodde i kr.sand og hadde fått muligheten til å bytte...
er sinnsykt kjipt for dere at det ikke går noe båt.. flytur er jo dritt dyrt... har du søkt på restplass.no og supersaver og sånn, mange gange de har billige fly reiser, men du må være klar til å reise i løpet av kort tid..

FjordLine går fra Bergen og Stavanger til Hirtshals nå[;)] 

ORIGINAL: McMor

FjordLine går fra Bergen og Stavanger til Hirtshals nå[;)] 

Veit da, men reiso tar so longe tid! Miste verdifulle tima i Danmark då [;)]

Når vi var i USA hadde vi første flyvning Stavanger - København. Dette var med SAS.
Vet min søster og familien nettopp fløy til Køben fra Bergen, men vet ikke hvilket flyselskap.

Men har du søkt på Finn?

ORIGINAL: [Malin]

Når vi var i USA hadde vi første flyvning Stavanger - København. Dette var med SAS.
Vet min søster og familien nettopp fløy til Køben fra Bergen, men vet ikke hvilket flyselskap.

Men har du søkt på Finn?

Kossn va prisane då?

nei har sjekka finn, men skal gjera da no [;)]

Back
Topp