Fly og strikking

Tror det går bra. Mamma har alltid med seg strikketøy

Skal i de fleste tilfeller gå bra. Men,vet likevel om flere som har blitt fratatt de.

Jeg har så og si alltid med strikketøy på fly. Har aldri blitt fratatt det. Har kjøpt meg en sånn billig neglesaks til baby som jeg har med også. Den er ufarlig og får også lov å bli med.

Det er lov over alt.
Jeg ble fratatt heklepinnene mine på flyplassen på Kypros, men etter en konsultasjon hos skiftleder fikk jeg dem tilbake,.

Aldri hatt problemer med det, verken utland eller innland. Var en flyvertinne som ba meg legge det bort ved avgang husker jeg... Vet ikke hvorfor og det har bare skjedd en gang.

Aldri hatt problemer med det, verken utland eller innland. Var en flyvertinne som ba meg legge det bort ved avgang husker jeg... Vet ikke hvorfor og det har bare skjedd en gang.

Du satt sikkert ved en nødutgang ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tar det tilbake! I går skulle jeg fly fra utlandet til Norge og hadde strikketøyet i veska. De ville se i den og det var strikkepinnene de reagerte på. Hun sa at jeg kunne risikere at det ikke hadde gått bra, men jeg fikk ta dem med denne gangen!!

Har ikke vært noe problem, men har hørt om sjeldne tilfeller der de blir fratatt.

Back
Topp