Fly og morsmelkerstatning!

Bkno4688662

Flørter med forumet
Noen som veit og har erfaring med å ta med seg morsmelkerstatning og kokt vann igjennom sikkerhetskontrollen?
Og vist man koker opp vann på morgen og avkjøler det, hvor lenge kan man da feks, oppbevare vannet i termos i kjøleskapet? :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg tenkte å kjøpe med kartong med ferdig blandet mme. Tror det er lettere enn å styre med kokvann og termos..
Skal ut å fly selv, så følger denne :)

Eg hade med erstatning men varmt vann kam du ju få på flyget eller i kaffeterier på flygplatsen. Se de trenger du igrun ikkje bæra me deg.

Kokt vann får du ikke.. Men mme går fint.

Vi hadde mme med oss igjennom og finn varmt vann på flyet og inne på flyplassen. Men jeg hadde med ferdigblandet
MME i tilfelle :-)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg hadde med mme, kokt vann på termos og en imsdalflaske både ut og inn av landet:-) sålenge det var til ungen gikk det helt fint:-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg hadde med kaldt vann på en flaske. Fylte bare oppi kokt vann på narvesen/kiosk, og blandet i flyet :-)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Kokt vann får du ikke.. Men mme går fint.

Vi hadde mme med oss igjennom og finn varmt vann på flyet og inne på flyplassen. Men jeg hadde med ferdigblandet
MME i tilfelle :-)

Sent from my iPad using BV Forum
Har tenkt tanken ang. Ferdigblandet på kartong... Men leste på et forum når jeg søkte litt at, fler hadde måtte åpne kartongen, å smake på for å bevise at deg er det som var i kartongen... Og da må man jo sette kartongen kaldt vist den har blitt åpen...

Også er det slik at vi må ta buss ifra Gardemoen og ditt vi skal så må ha med kokende vann til å ha på bussen :/

Har alltid hatt med kokt vann på termos, aldri vært ett problem. Er jo mat til en baby :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har tenkt tanken ang. Ferdigblandet på kartong... Men leste på et forum når jeg søkte litt at, fler hadde måtte åpne kartongen, å smake på for å bevise at deg er det som var i kartongen... Og da må man jo sette kartongen kaldt vist den har blitt åpen...

Også er det slik at vi må ta buss ifra Gardemoen og ditt vi skal så må ha med kokende vann til å ha på bussen :/

Vi har familie på Island å har hvert igjennom sikkerhetskontrollen 5 ganger med MME i håndbagasjen..
Vi har aldri hatt noe problem :) Så lenge kartongen er uåpnet. Har til og med fått med meg MME pulver i tupperware dispenser igjennom.

Har alltid hatt med kokt vann på termos, aldri vært ett problem. Er jo mat til en baby :)

Jeg fikk beskjed om å helle ut vannet.. Får jo ikke lov å ha med drikkeflasker til barn med vann innenfor :P

Ingen problem med varmt vann og mme her alle gangene jeg har flydd. Noen ganger blir ungen "akutt" sulten, og da ble det et problem hvis jeg ikke hadde med selv :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Bare vært ute å flydd en gang til utlandet. Ikke noe problem så lenge det er til ungen. Du må evt drikke/smake på det ellers ikke noe mer.

Jeg fikk beskjed om å helle ut vannet.. Får jo ikke lov å ha med drikkeflasker til barn med vann innenfor :P
Hadde så sent som i sommer med juspk str med havremelk til 5åringen gjennom! Sa bare at han ikke tålte melk og at det var til frokosten.

Hadde så sent som i sommer med juspk str med havremelk til 5åringen gjennom! Sa bare at han ikke tålte melk og at det var til frokosten.

Det kan godt hende.. Sier ikke at det ikke er mulig. Bare sier at av egen erfaring har jeg bare fått ta med
meg uåpnet barnemat og drikke igjennom sikkerhetskontrollen. Bortsett fra MME pulver.

Kan vel være at det kanskje varierer fra gang til gang :)

Så lenge det er til en baby så skal de ikke kunne nekte deg. vi hadde med MME som vi pleier nå vi skal ut bare litt mer og ikke hatt noe problem med det på gardermoen, i egypt eller tyrkia.

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Gardermoen

Taster fra Appen <3
da kan det nok avhenge av hvem du møter der da.
huff tror ikke den personen hadde likt meg noe spesielt for det der hadde jeg lagt skikkelig bråk for!
mat er faktisk livsnødvendig for de små som for oss, og de kan ikke vente med å spise til da eller da vis de blir sultne og derfor så står det at ml krav med væske ikke gleder mat til babyer. så der gikk de faktisk imot regelverket

da kan det nok avhenge av hvem du møter der da.
huff tror ikke den personen hadde likt meg noe spesielt for det der hadde jeg lagt skikkelig bråk for!
mat er faktisk livsnødvendig for de små som for oss, og de kan ikke vente med å spise til da eller da vis de blir sultne og derfor så står det at ml krav med væske ikke gleder mat til babyer. så der gikk de faktisk imot regelverket

Fikk jo med MME pulver og MME på kartong... varmt vann får du jo over alt inne på gardemoen og på flyet.. :)

Back
Topp