Fly og blødning

MrsNorWolf©

Forelsket i forumet
Desemberskatter 2016
Som noen av dere har fått med seg, så hadde jeg en blødning tidligere i dag. Har den enda, men er fortsatt bare spor på papiret når jeg har vært på do.
Nå i kveld, har jeg begynt å kverne på tanken om jeg i det hele tatt kan fly på mandag. Skal ta med meg datteren til bestemor og bestefar og resten av familien min. Er snakk om 3 fly, med 2,5 time og 1,5 time mellomlanding.
Noen som har vært borti anbefalinger innen dette? Skal til jm i morgen, for å prøve å finne hjertelyd samt høre angående flyreiser

Jeg tror jeg hadde hørt med legen. Blør du enda? Hvis det var meg, så hadde jeg kontaktet lege eller jordmor.. Om ikke annet bare for å få ro i sjelen.. Håper det går bra med deg :)

Jeg tror jeg hadde hørt med legen. Blør du enda? Hvis det var meg, så hadde jeg kontaktet lege eller jordmor.. Om ikke annet bare for å få ro i sjelen.. Håper det går bra med deg :)
Har ikke kommet noe iløpet av natten, men skal snart kjøre til både lege og jordmor. Har ikke bestilt time, men regner med de tar meg inn.
Joda, ellers går det greit, prøver å holde hodet oppe :)

Har ikke kommet noe iløpet av natten, men skal snart kjøre til både lege og jordmor. Har ikke bestilt time, men regner med de tar meg inn.
Joda, ellers går det greit, prøver å holde hodet oppe :)
Hold oss oppdatert på hvordan det gikk. Krysser fingrene for deg :)

Har snakket med jordmor, skal inn til henne i kveld (bor på en knøttliten plass) de har bare hjemmevakt. Fikk spurt henne ang flyreise, og hun hadde ingen restriksjoner på det.
Så jeg reiser på ferie på mandag og bestiller meg privat UL når jeg kommer hjem til mine foreldre.

Back
Topp