Fly når man er gravid?

Bid-jojo007

Gift med forumet
Himmelbarn
Junispirene24❤️
Hei.

Noen som vet om det er trygt å fly når man er gravid? Typ før man kommer til uke 12? Jeg leser liksom begge deler på nett, og har null erfaring fra dette selv.
Er snakk om ei helg hvor jeg kanskje må fly maks 1-2 timer til sammen pr veg (fredag - søndag).
 
Hei, det er helt uproblematisk. Gratulerer med graviditeten :)
 
Gratulerer med graviditeten :D :Heartred Var også engstelig for å fly og spurte legen min som ikke skjønte at det var en bekymring, det var bare å fly. Fløy i uke 4, 8, 10,14 og 29:hilarious:
 
Eneste man må tenke på, er når man er kommet så langt at flyselskapene er redd for fødsel på flyet :p
Får vel ikke lov etter en viss tid.
 
Helt trygt. Flyr masse pga jobb. Og jeg har risikosvangerskap. Men flyet øker ikke risikoen.
 
Eneste man må tenke på, er når man er kommet så langt at flyselskapene er redd for fødsel på flyet :p
Får vel ikke lov etter en viss tid.
Nemlig, og hvert flyselskap har sine retningslinjer, så lurt å sjekke flyselskapet man reiser med også hvis det er sent i graviditeten :)
 
Nemlig, og hvert flyselskap har sine retningslinjer, så lurt å sjekke flyselskapet man reiser med også hvis det er sent i graviditeten :)

Yep. Men de fleste INNENLANDS har vel ingen begrensninger frem til fire uker før termin. Med mindre man venter tvillinger.
(Har søkt opp siden jeg selv må fly nå i uke 30 :p )
 
Last edited:
Sniker
Tilleggsopplysninger til å fly sent i svangerskapet, sjekk at reiseforsikring dekker dere :happy:
 
Back
Topp