Fly med nyfødt..

*Tessa*

Gift med forumet
hvor lenge etter fødsel burde man vente med å fly?

håper noen vet litt rundt dette[:)]

ingen grense på d...spurte legen min her om dagen, for vi skal fly omikke så lenge vi og...så fly ivei [:D]

takk for svar..

var inne å leste på doktoronline.no og der sto det nemmelig at man ikke skulle fly før barnet var 1 mnd,men syntes dette hørte rart ut da noen fly før den tid.

[:)]

ORIGINAL: Silje CFO

jeg har hørt at dem må være 3uker jeg [8|] pga at lungene kan kollapse hvis man flyr før pga trykket i kabinen.. men det er bare noe jeg har hørt. så jeg hadde håpet at noen visste sikkert...

Høres rart ut da, det er normalt trykk i kabinen..

Ring flyselskapet å spør og legen din eller hs.

Og er det innenlands flyvning flyr man som regel lavere uansett [:D]

ORIGINAL: tessa_

takk for svar..

var inne å leste på doktoronline.no og der sto det nemmelig at man ikke skulle fly før barnet var 1 mnd,men syntes dette hørte rart ut da noen fly før den tid.

[:)]

stemmer d [:)] mangen sier forskjellig, men nå har d seg sånn at nyfødte kan fly [;)]

Går heilt fint å flyga med baby. Embrik e 3 mnd no og har flydd 8 gangar. Første gang var han berre 2 dagar.

Sindre hadde flydd mange ganger da han var 4 uker..
Det med trykket i kabinen tror jeg ikke er noe i, for nå har de så gode instrument og sånt, så trykket endrer seg ikke så veldig.. TROR jeg..
Eneste er jo dette med å gi mat eller noe mens man letter og lander, for de kan få propper i ørene..
Men det er mye lettere å fly med de når de er så små, enn når de er over ett år og mer.. Når de må underholdes heeele tiden.. [;)][:D]

Tror det er 2 uker, men hør med flyselskapene

Jeg fløy hjem fra sykehuset når min datter var 4 dager gammel.  

Back
Topp