Fly med mini

:)Solsikke:)

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Januarlykke 2019
JuniJubel2021
Kjøpte flybilleter til meg og mini i går. Vi skal besøke et vennepar og turen tar 50 min. Litt nervøs hvordan lillegutt takler flyturen. Det som er enda mer skummelt er at planen er jo at vi skal fly til Asia om ikke så lenge så hvis denne turen går ille blir jeg ikke mindre nervøs for neste flytur:/

Eg flydde mye til og fra Bergen når frøkna var liten og det gikk kjempebra :) ho sov de fleste reisene :)

Storebror sov gjennom alle flyturer vi tok (det gjør han egentlig fremdeles).
Det går nok helt fint :-)

Ja regner ned det går bra men er jo uvant første turen;) skal ut og kjøpe sånn prampack til barnevognen sånn den overlever turen;)

Vi fløy over Atlanteren med storesøster når hun var 5 mnd. Ammet under take off og landing, ellers så sov hun i babycrib på flyet :) Null stress.

Aldri vært så lett å reise med fly som når jenta vår var ca 3 mndr. Hu sov i bilstolen hele veien :p (kjøpte eget sete til henne).

Flydde med Viktor på fredag. Fra Helsinki til Oslo. 2 timer. Ikke noe problem, han er 4 uker. Fløy med eldste også da hun var 3 uker- 0 stress:) ingen av de fikk vondt i øra

Ja regner ned det går bra men er jo uvant første turen;) skal ut og kjøpe sånn prampack til barnevognen sånn den overlever turen;)
Prampack er genialt:-) Kan ellers slutte meg til rådet om å amme på vei opp og ned (evt smokk hvis det ikke er "tida"). Et annet tips er å bruke sjal/bæresele. Blir så lettvint å komme seg inn og ut av flyet, og slipper å pakke med vogna i siste liten:-) Husk også å ta med et godt teppe til babyen, for det er ofte litt kaldt inne på flyet. Lykke til:-):-)

Kommer nok til å gå kjempebra :)

Reiste alene med mellomste når han var 2mnder, 4timer hver vei. Ammet og gav smokken under take-off og landing, gikk kjempe fint :) flyet durer, og det er jo typisk en beroligende lyd for små babyer, så han sov hele veien frem og tilbake :p samme gjorde jeg ;)

Flydde med Viktor på fredag. Fra Helsinki til Oslo. 2 timer. Ikke noe problem, han er 4 uker. Fløy med eldste også da hun var 3 uker- 0 stress:) ingen av de fikk vondt i øra

Godt å høre at de ikke må få ørevondt... Det jeg frykter mye vondt og lite du kan gjøre:/

Back
Topp