Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
iPad er en bra ide. Me har bara 1 og eg e 100 % på att de 2 ældste kommer krangla om den. Så tror de blir sånn att se får låna våra telefoner .iPad ;-) noe godt å spise og drikke
Kan ha med barnemat og drikke gjennom sikkerhetskontrollen
dum fråga får man ta med oppskåret frukt gjennom sikkerhets kontrollen?Ferdig oppskåret frukt og bær
Barna får noe å gjøre og samtidig får se ikke sukkerkick slik at det blir vanskelig å sitte stille
Bæresele skall eg ta medBæresjal/sele/ringslynge
Snop blir det absolutt IKKE. Må ut å handla noet kjekt till de på mandag.Masse forskjellig snacks til de eldste. Saltstenger, salte kjeks etc. Frukt, smoothies o.l. Vi gir sjelden om aldri snop på reise, best med sunn snacks for å unngår hurtige blodsukkerhopp.
Vi pleier å kjøpe 4-åringen et nytt blad på flyplassen. Så har hun noe å pusle med på reisen. Eller ei ny hobbybok med klistremerker e.l. Gjerne en ny liten leke. Og lydbok, bøker eller iPad. Hun er som regel alltid opptatt hele reisen.
Lillebror sov omtrent hele flyturen sist. Husk nok bleier og skifteklær. Et ekstra skift til de store barna er også lurt. Plutselig har de sølt en boks juice på seg.
Be om en pute når du kommer på flyet. Godt å ha under armen når man skal amme.
Bæretøy til baby er genialt så har man hendene frie!
God tur
Er du alene med dem? Hvor lang flytur?De værsta er att flyget går kl 18.
Hade ingen valg da flyg på dagtid var bytte av fly bara 35 min. De var allt før kort tid me 3 barn
Flyr tirsdag kvell.kl 18 skall mellan landa i Danmark så vidare till Sverige Gøteborg kl 23:30. Mannen er med.Er du alene med dem? Hvor lang flytur?
Tror jeg da hadde hatt med nattstell og brukt litt av tiden på å stelle og klargjøre for natt!? Gjerne med natta-bøker, og bamser!
Når skal du fly? Lykke til!
Med mannen går det nok helt strålende!! Sikkert trøtte barn, men sammen er det jo utrolig hva man klarer!Flyr tirsdag kvell.kl 18 skall mellan landa i Danmark så vidare till Sverige Gøteborg kl 23:30. Mannen er med.
Yes de vill gå braMed mannen går det nok helt strålende!! Sikkert trøtte barn, men sammen er det jo utrolig hva man klarer!
Lykke til og riktig god tur!!
Gick fint med oss. Bara 2 åringen som var redd å fly. Blev bedre efter hvert. De me ska huska på till nest gang er å ikkje fly på eftermiddag kvell .de var trötta å sura.Hvordan gikk det med dere? Skal ut å fly om 2 uker, så forbereder meg til reisen mentalt