Fly med baby

Lillemille<3

Elsker forumet
Julibarna2014
Novemberlykke2024❤️
Er det noen som har flyebaby og prøvd å bruke den på ving sine fly? Skal ut å reise med 6 mnd baby,og hadde vært deilig å slippe å holde han hele flyturen :smiley-ashamed004 Prøvde å booke oss fremst i flyet,men det var allerede fullbooket. Vurderer å kjøpe et ekstra sete, men det er jo litt dyrt :smiley-ashamed004
Eller har dere noen andre geniale tips? :shy:

Er det noen som har flyebaby og prøvd å bruke den på ving sine fly? Skal ut å reise med 6 mnd baby,og hadde vært deilig å slippe å holde han hele flyturen :smiley-ashamed004 Prøvde å booke oss fremst i flyet,men det var allerede fullbooket. Vurderer å kjøpe et ekstra sete, men det er jo litt dyrt :smiley-ashamed004
Eller har dere noen andre geniale tips? :shy:
Brukte det da baby var 6 måneder fungerte perfekt på flytur nedover da setet ved siden av var tomt men ikke i det heletatt når vi skulle hjem igjen og baby måtte være på fanget oppi flyebaby'en. Baby fikk i tillegg hodet sitt dunket og "most" mens hun sov da personen forran la ned sitt eget sete, stakkars:schocked028 Min erfaring er at den ikke sto til forventningene så lenge det ikke er mulighet for å ha det på setet ved siden av seg.

Brukte det da baby var 6 måneder fungerte perfekt på flytur nedover da setet ved siden av var tomt men ikke i det heletatt når vi skulle hjem igjen og baby måtte være på fanget oppi flyebaby'en. Baby fikk i tillegg hodet sitt dunket og "most" mens hun sov da personen forran la ned sitt eget sete, stakkars:schocked028 Min erfaring er at den ikke sto til forventningene så lenge det ikke er mulighet for å ha det på setet ved siden av seg.
Huff, stakkar lille :Heartred Ja det høres jo litt knot ut faktisk. Kontaktet ving også,men de tillot ikke flyebaby :confused:
De har jo egentlig vugger som man kan bruke,men da må du ha de fremste plassene. Og de er allerede fullbooket. Så jeg håper virkelig det er småbarnsforeldre som sitter der og ikke eldre. :smiley-ashamed004
Jeg har lurt litt på å ta med voksi carrier også, som jeg kunne ha plassert på gulvet når mini sovner. Men det spørs om ving godtar det :smiley-ashamed004

Noen som har reist sunclass og hatt med babyzen yoyo med newborn pack med inn på flyet som håndbagasje?

men trenger man ikke ID kort , den får man når baby er 1 år?

men trenger man ikke ID kort , den får man når baby er 1 år?
Om man trenger pass eller id-kort til baby, så er det bare å bestille time hos politiet og fikse. Begge foreldrene må være med/dra innom og gi samtykke om det er to foreldre.
Jeg fiksa pass til min datter hun var 17 dager gammel. Det var tidlig, men de rekorden var 9 dager gammel baby.
(Vi skulle på Kiel-tur, så måtte ha pass til lille)

Back
Topp