Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har aldri hvert noe problem for oss.. vi har flyd til Island 1-2 ganger i året.. hvert en tur i spania.. Å det har gått veldig fint.Takk for innspill
Noen som har erfaring med å sende vogna med flyet?? Er heilt ny og ikke lyst å ødelegge den....
Di har ei gammel vogn der som er ca 22 år som vi kan bruke di dagene vi er der.... Men ser for meg den er stor og tung å trille....
Bilstolen må vi nok ha med for ikke noen andre i familien der som har bilstol vi kan låne.....
Ville leid eller kjøpt prampack. Hvis du ikke pakker vogna i den så vil du ikke få igjen på forsikring desverre..Takk for innspill
Noen som har erfaring med å sende vogna med flyet?? Er heilt ny og ikke lyst å ødelegge den....
Di har ei gammel vogn der som er ca 22 år som vi kan bruke di dagene vi er der.... Men ser for meg den er stor og tung å trille....
Bilstolen må vi nok ha med for ikke noen andre i familien der som har bilstol vi kan låne.....
Du kan ha med bilsete inn på flyet om det får plass i hattehylla eller om du bestiller eget sete til det![]()
Ellers som di sier over, vi hadde i tillegg med saltvannsspray som vi ga før vi letta
Har ikkje haft noen problem med varken vogn eller bilstol har flydd 3 gangerTakk for innspill
Har ikkje haft noen problem med varken vogn eller bilstol har flydd 3 ganger
Det vet jeg dessverre ikkeVet du om maxicosi får plass i hattehylla??
Kjipt å betale for sete når vi ikke kommer til å bruke det..... Koster nok med billettene.....
Fikk en plastikpåse som ble Sjekka in med special baggasje.Hva har du gjort med bilstolen??
Fungerte Flybaby greit?Vi leide flybaby. Det var veldig greit! Og ikke minst noe bæretøy til alle køer osv..![]()