Fly i uke 6-8?

KMB1990

KMB1990
Sommerfuglene <3
Er det farlig å fly i denne perioden? Vi skal fly til Tyrkia og det er 4 timer hver veg ca..

Nei, det er ikke farlig. Mange som bruker støttestrømper pga hovne bein, men tror ikke det er vits så tidlig:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nei, det er ikke farlig å fly i det hele tatt. Grunnen til at man ikke får fly på slutten av svangerskapet er fordi de ikke vil ha fødsel ombord hvis den skulle starte før termin :)

Jeg skal også til Tyrkia når jeg er 6-7 uker på vei :D Hvor skal du KMB1990?

Nei der er ikke farlig :)

*Mailykke*
*Juni sniker*
*Termin 31.05.14*

Skravler med RosaCupCake<3

Når begynner den tiden vi blir frarådet å fly egentlig? Jeg skal fly (ca 2-3 timers flytur) i beg av April, er det for sent i svangerskapet? (Ikke meningen å kuppe tråden , følte bare det hang sammen med ditt spørsmål)

Når begynner den tiden vi blir frarådet å fly egentlig? Jeg skal fly (ca 2-3 timers flytur) i beg av April, er det for sent i svangerskapet? (Ikke meningen å kuppe tråden , følte bare det hang sammen med ditt spørsmål)

Bare å kuppe, jeg har fått svar hehe ;) Tror de fraråder å fly dersom det er mindre enn 8 uker til termin?

Det kommer an på flyselskapet. Men det pleier å stå på siden deres :)

Nei, det er ikke farlig å fly i det hele tatt. Grunnen til at man ikke får fly på slutten av svangerskapet er fordi de ikke vil ha fødsel ombord hvis den skulle starte før termin :)

Er det jeg har hørt og.

Selv fløy jeg i begynnelsen av de to første svangerskapene mine :)
De barna er friske og raske idag :)

Back
Topp