Fly i uke 32...?

LuringNr3

Gift med forumet
Kan man gjøre det?
Tenkte å ta fly til pappa som bor i Mosjøen. Så da blir det en flytur fra Oslo til Mosjøen med ett flybytte i Tr.heim... Flyr da både med Norwegian og Widerøe, i så fall.

Ja, mener d er fra uke 34 du må slutte å fly.

Hvert flyselskap praktiserer med ulike regler, men tror det er fra 36 uker de ikke anbefaler. 32 skal gå bra :)

Trur ikke det er noe problem. Sjekk hjemmesidene deres. Det står der..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Kan man gjøre det?
Tenkte å ta fly til pappa som bor i Mosjøen. Så da blir det en flytur fra Oslo til Mosjøen med ett flybytte i Tr.heim... Flyr da både med Norwegian og Widerøe, i så fall.
Norwegian kan du fly med helt til uke 36 før de spør etter noe dokumentasjon! :)

Og med Widerøe er det 4 uker før termin før de spør etter noe dokumenter ! Som da blir uke 36!

God tur!

-- tasting fra mobil --

ImageUploadedByBV Forum1362841044.254672.jpg

ImageUploadedByBV Forum1362841052.515934.jpg

Hvis du vil se selv :)

-- tasting fra mobil --

Men viss du er vedig stor så lønne de seg sikkert å ha med svangerskapspapirer ;) så du ikke blir nektet pga stor mage ;) men de bør du vel uansett ha med når du skal avgårde så seint i sv.skapet :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Til Mosjøen må du ihvertfall regne med litt hompetitten :-P

Hehe, ja, fant ut at det sto på sidene deres ;) Men da er det jo greit :) Ja, tar alltid med meg helsekort, uansett hvor jeg drar :) Var på Senja i november, hadde med papirene da også.

Da var turen besilt til påska :D Gleeeeder meg! Første gangen jeg reiser til pappa med fly! Har ellers kjørt enten bil eller tog (13-14 timer én vei) :sick009

Så koselig med påskefeiring hos pappan din:-) Er rikelig med sny her i Mosjøen og regner med den ikke har tenkt seg noe sted før påsken, så blir nok skikkelig påske:-) Lykke til på flyturen, er som regel turbulent og hompete den siste strekningen, men det går nok bare fint:-)

Du har fått så mange rette svar så eg bare ønsker deg en riktig god tur:D

Så koselig med påskefeiring hos pappan din:) Er rikelig med sny her i Mosjøen og regner med den ikke har tenkt seg noe sted før påsken, så blir nok skikkelig påske:) Lykke til på flyturen, er som regel turbulent og hompete den siste strekningen, men det går nok bare fint:)

Så bra :) Pappa har allerede planlagt isfeske på Drevvatnet ;) Jaja, litt turbulens tåler vi nok! :D

Du har fått så mange rette svar så eg bare ønsker deg en riktig god tur:D

Tusen taaaakk :D

Blir nok stas for lillegutt:-) Kos dere masse og god tur:-)

Back
Topp