Fly i 1. trimester

2 små og en huleboer

Forumet er livet
Kan det være farlig?
Saken er at jeg muligens må på et heldagsmøte i en annen by, og må ta fly frem og tilbake.
Jeg har mistet flere ganger tidligere, og er så redd for at det skal gå galt igjen.

Du kan helt fin fly. Årsaken til at det er restriksjoner på flyging på slutten er at ingen flyselskap syns det er noe gøy om fødselen setter i gang.

Det har også vært diskutert hvorvidt foster kan påvirkes av en type stråling som kan forekomme på flyging i høy høyde(ikke innenlandsflyving men langdistanse) dette er noe av grunnen til at flyvertinner settes på bakken tidlig i svangerskapet så vidt jeg vet.

Du kan jo ringe sas og spørre.

Gratulerer forresten. Og god tur!

ORIGINAL: Muskatt

Du kan helt fin fly. Årsaken til at det er restriksjoner på flyging på slutten er at ingen flyselskap syns det er noe gøy om fødselen setter i gang.

Det har også vært diskutert hvorvidt foster kan påvirkes av en type stråling som kan forekomme på flyging i høy høyde(ikke innenlandsflyving men langdistanse) dette er noe av grunnen til at flyvertinner settes på bakken tidlig i svangerskapet så vidt jeg vet.

Du kan jo ringe sas og spørre.

Gratulerer forresten. Og god tur!

Tusen takk.
Det er snakk om innlandsflyving

kjenner ei flyvertinne og hun er i 1.trimester.. flyr ikke, jobber bare på bakken..

Jeg fløy til Paris når jeg var 8-9 uker på vei med Enya..

Var ikke noe problem det[:)]

Å gratulerer så mye med en liten spire[:)]

ORIGINAL: Frk.Musehus

Det med fly vet jeg ikke, men jeg ville bare si GRATULERER! [:D]

sign, gratulerer med lille spiren!!! [:)][:)][:)]

Jeg fløy MANGE ganger når jeg var gravid. Kommer fra østlandet, bor i Bergen.
Fløy vel minst 6 ganger tur/retur.
Første gangen var rett før uke 10, andre gangen rett før uke 36!
Gikk så bra så[:)]

Og gratulerer så mye med spiren[:D]

Back
Topp