Fly hjem til jul?

fomle 83

Forumet er livet
Mene å huske at man ikke får fly den siste mnd før termin. Stemme detta?
Planen va at vi skulle ha siste året oppe i nordnorge hos familie denna jula, også skulle vi begynne å feire her nede for oss sjøl. 
Men no når æi fikk termin den 25.januar spøke det litt for den turen. Lure litt på kordan det blir å feire jul helt for oss sjøl. Vi har ingen familie her i nærheten.

Det varierer fra selskap til selskap om når de har stopp for gravide. Er også noen som vil du skal ha legeerklæring på at du er frisk nok til å takle en tur osv. Så gå inn og sjekk med flyselskapa og se hva de skriver. 

Det varierer nok ja.. Men du må nok ha legeerklæring, men er redd for at det kanskje er litt for sent.. Fløy selv i uke 35 sist jeg var gravid.. Det gikk helt fint på turen ned, men hadde litt problemer med å komme meg på flyet hjem igjen.. Men snakk med legen din, og undersøk ulike flyselskap.. Kanskje ordner det seg =)

Det varierer nok ja.. Men du må nok ha legeerklæring, men er redd for at det kanskje er litt for sent.. Fløy selv i uke 35 sist jeg var gravid.. Det gikk helt fint på turen ned, men hadde litt problemer med å komme meg på flyet hjem igjen.. Men snakk med legen din, og undersøk ulike flyselskap.. Kanskje ordner det seg =)

Takk skal dåkker ha jenter. Skal undersøke litt mere da.
Kjenne æi e litt redd for å reise opp så nært termin sjøl også. Vil IKKE føde der opp iallefall!

Ta toget evt, fryktelig kjedelig.. men da kommer du hjem ;o) Jeg og familien må ta toget hjem til Bergen (ikke så langt da) men da kommer jeg ihvertfall hjem :o) Eller så må du invitere familen hjem på julefeiring ;o)

Duplex skrev:
Ta toget evt, fryktelig kjedelig.. men da kommer du hjem ;o) Jeg og familien må ta toget hjem til Bergen (ikke så langt da) men da kommer jeg ihvertfall hjem :o) Eller så må du invitere familen hjem på julefeiring ;o)

Går nok ikke tog helt hjæm, så da måtte vi tadd tog til Fauske også buss videre. Ser ikke helt for mæi at det skal gå så greit med ei jente på 3 år.
Må nok bare slå oss til ro med at det blir våres første jul her i år. Kan nok bli veldig koselig også:)

fomle 83 skrev:
Takk skal dåkker ha jenter. Skal undersøke litt mere da.
Kjenne æi e litt redd for å reise opp så nært termin sjøl også. Vil IKKE føde der opp iallefall!

Mener SAS og Norwegian har satt en grense at det er ok å fly frem til 4 uker før termin og med legeattest frem til 2 uker før termin. Jeg tenker du godt kan fly hjem og kose deg med famillien til jul så lenge formen din er fin :-). Hvordan skal flyselskapet vite hvor mange uker du er på veg? Alle mager er jo så forskjellige. Du kan være 35 uker for alt de vet, eller 30 med tvillinger. Reiste med fly frem til 3 uker for termin sist og fikk aldri noen spørsmål.

Back
Topp