Fly forbanna!

Ønsker2014baby

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Det er mus i søpla!!!!!!! ÆSH!!!! Å husvertene har ikke sagt noe om at det er mus her, så gjett om jeg er sint! De kan jo ta med seg smitte.. Ååååh.. Hva skal vi gjøre?! Jeg er LIVREDD!!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Æsj!!!! Å fy så fælt! Dere får varsle eier og kreve at det kommer er skadedyrfirma og finner ut hvor de bor. Enn så lenge er det vel musefeller som gjelder??

Æsj!!!! Å fy så fælt! Dere får varsle eier og kreve at det kommer er skadedyrfirma og finner ut hvor de bor. Enn så lenge er det vel musefeller som gjelder??

Ja! Begynte å grine x) har varslet de.. Det virket ikke som at de brydde seg noe særlig da jeg har prøvd å snakket med de, men ikke fått noe respons.. Så dette skal de f*** meg få fiksa!! Ja, musefeller.... grøss å gru..!

Er mus over alt nå når vinteren har vært mild og sommeren varm. Det er ekkelt, der det er en er det som regel flere. Jeg venter bare på at jeg skal se de ekle her. Har en katt som ikke er den beste å fange mus heller.

fysj å ekkelt. Få mannen din til og håndtere problemet så du ikke stresser med det.

Vi har hatt mus på loftet. Ekkelt med all den musebæsjen over alt der oppe..

-Fra appen-

Vi har også mus på loftet. Ikke hørt noen i det siste men.

Har alltid musefeller oppe der.. Dessverre hanske vanlig! På jobb tok vi mus i fellene flere ganger i uka!

Ja, vet at det er mye mus :/ men skulle ønske husvertene hadde sagt ifra til oss! For vi fant en fastklemt død mus under vasken.. Det var slik vi fant ut at det var mus her.. ÆSJ! Mannen tar seg av det heldigvis! Han vil ikke at jeg skal bli stresset :')

E masse mus heromkring og. Bank i bordet, så har me ingen innomhus :gen045

Et råd for å få tatt musene er å sette ut et fat med sirup, musene drukner i sirupen..

Huff så kjedlig :S
Du får bare sette ut feller.

Selv har vi en liten tass som tusler rundt i veggene så får ikke taki han. Men de begynner å trekke inn i hus nå :S

Æsj... Sånne små kryp, spesielt de med ekle klør å den superekle lange rompa, er ufyselige!! Håper du blir kvitt problemet fort som fy!

Back
Topp