Fly forbanna på meg selv!!!!

Rosica

Elsker forumet
Er det muuuulig???

Slo av og på mobilen min isted... Så får jeg helt hjerneteppe når jeg skal taste inn pinnkoden min... Det er den samme koden jeg har hatt i 12 år... Prøvde jo meg litt frem, og klarte da selvfølgelig og taste feil alle tre gangene!

Jaja, tenker jeg... Bare og lete frem puk-kodene det.... Men finner jeg DEM da? Neeeei da. De ligger ikke på plassen sin i arkivet mitt, så her har jeg letet i hele leiligheten nå, uten og finne en eneste form for kode...
Tele2's kundesenter har tydeligvis stengt på søndager, så får ikke ringt dem før i morgen... Og i morgen drar jeg til Oslo, og blir tydeligvis ikke så lett og nå for venner og familie...
*river seg selv i håret*

Noen som har en pøkk-PUK-kode og bomme bort? Pliiiiiis?

Sånn, skal roe meg ned nå......[&:]

Offda [:-]
men kan du bruke hvem som helst pukk kode da? har sikkert en hel haug jeg [8D] hehe

ORIGINAL: dripdrop

Offda [:-]
men kan du bruke hvem som helst pukk kode da? har sikkert en hel haug jeg [8D] hehe

Hehe, nei... Kan jo ikke det... Hadde vært greit da! [:D]

Ja, hehe [:D]
Da kunne du ha fått en eller to av meg [8D]

Det er jo bare og ringe Tele2 og bestille nye... Men de sender kun via post, og det kan jo ta noen dager... Så mobil-løs blir jeg uansett...[:@]

Jeg har også fått puk kode over telefon. Får håpe det ordner seg, så du får ha litt kontakt med omverdenen. [;)]

Ååååh, er det sant?
Krysser fingrene for at det ordner seg i morgen da! [8D]

Back
Topp