Fly 3 uker før?

Utrolig86

Betatt av forumet
Fredag 15 skal vi etter planen fly til Trøndelag fra Oslo for å delta i en familiebursdag. Være der hele helga.

Ville dere dratt på noe sånn 3 uker før termin? Jeg vet jeg må ha legeerklæring for å dra.

Jeg hadde ikke turt så nærme termin, men de fleste flyselskapene nekter deg jo først å fly to uker før termin, så hvis legen din synes det er greit så er det jo helt opp til deg. :)

Viss du har lyst å dra og legen gir klarsignal er det jo ikke noe i veien for å dra.
De har sykehus der også:) ta med det viktigste så går det nok bra

Ja, hvis legen syns det er greit og du får legeerklæring så ville jeg gjort det om du er komfortabel med det selv :) Husk å sjekk med flyselskapet, men innenlands er det stort sett først flyforbud 14 dager før termin uansett. Husk helsekortet og ville tatt med fødebagting sånn i tilfelle :)

Jeg har flydd masse i svangerskapet, men ikke nå mot slutten, sist var i uke 30, syns det har gått veldig greit jeg :) Oslo-Trondheim er jo bare en svipptur. Syns egentlig det var "verre" med fjelltur i påsken, var lengre unna alt da og det var 7 timer i bil kontra 1 time på fly :P

Back
Topp