Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei. På sommeren er det ofte vanskelig å unngå at det kommer fluer og setter seg i maten, spesielt om man spiser ute. Jeg vet at fluer kan spre sykdommer, men kan de spre toxoplasmosesmitte? Jeg vet at fluer ofte er i kontakt med avføring, og da lurer jeg på muligheten for smitte hvis de i tillegg setter seg på maten vi spiser. Men skal man tenke slik, kan man ikke spise utendørs, og det vil etter min mening være hystreri. Man vet jo aldri når det har vært en flue på maten
Sånn så jeg har forstått det så er det bare direkte kontakt med katte avføring og uvaska grønnsaker som har våre i direkte kontakt med katte avføring mann kan bli smittet av,dessuten må katten være bærer av smitten og det er ikke alle katter som er bærerTenk på alle som har katt som kjæledyr,di får friske barn di og
Ja, det tenker jeg også. Hvis man skal leve et normalt liv, kan man ikke tenke på at fluer kan spre smitte. Det er helt umulig å unngå fluer, de hører jo til sommeren. Får bare tenke at hvis det hadde vært så farlig, ville det ikke vært et menneske igjen på jorda!. Da kunne man ikke bevege se utendørs, men ligge innesperret på et sterilt rom. Og tenker man for mye på alt som kan være farlig, tror jeg at man kan bli psykisk ødelagt