flott!

Aprilbaby2015

Glad i forumet
Juli13-jentene
Aprilbarna`15
skulle på kontroll til jm idag og hun er syk. ringer til fastlegen og der er det ingen leger idag. og de har ingen kapasitet på sykehuset.. kjempe fin start på dagen.......

måtte bare få ut litt frustrasjon:) er vel fjerde gangen jordmortimen blir utsatt nå tror jeg....

Æsj, så dumt da!

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Kjedelig :(

ååå.. så irriterende! Samme har skjedd med meg 4 - 5 ganger denne gangen å jeg blir like sur hver gang! Håper hun er tilbake igjen fort slik at du får kontrollen din! Jeg skal til jm i morgen å sitter bare å venter på tlf om at hun er syk el noe.. hehe..typisk!

Æsj, så kjedelig.

-------------------------
Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013

Oi, en ting om det skjer en eller to ganger, men så ofte!?! Jeg hadde blitt skikkelig irritert.

ja blir frustrert, men hun regnet med å være tilbake i morgen. det sa dem forrige gang også, men da tenker jeg at hvor syk er du hvis man vet at man er tilbake allerede i morgen? men må vel bare smøre meg med tålmodighet:/

ååå.. så irriterende! Samme har skjedd med meg 4 - 5 ganger denne gangen å jeg blir like sur hver gang! Håper hun er tilbake igjen fort slik at du får kontrollen din! Jeg skal til jm i morgen å sitter bare å venter på tlf om at hun er syk el noe.. hehe..typisk!

ja det er frustrerende :) får håpe det skjer noe i stedet så vi kan dra på føden :P

Back
Topp