Flott start på påskeferien...

Lisse__

Glad i forumet
...med spysjuka... Fytti! En ting er at jeg i utg.punktet synes dette er noe av det verste jeg kan få, men det å ha en stor mage i tillegg, gjør det grusomt! Nesten ikke sovet i natt, og magen var knallhard og vond.. Synes nesten synd på småen!

Heldigvis klart å få i meg noe cola og et fint knekkebrød nå, uten at det har kommet opp igjen...

lite triveli. den kom hitt i går med elsta, men ho er kvikk igjen i dag da, så satser på at ingen andre får den.
du får ha god bedring

uff, ikke kjekt[:'(]
Får håpe det går over fort!! Så må du huske å slappe mye av, tar på å kaste så mye opp!![:'(]
GOD BEDRING!![:)]

God bedring! 

ORIGINAL: Maddis

God bedring! 

ORIGINAL: Kriistin

Får håpe det går over fort!! Så må du huske å slappe mye av, tar på å kaste så mye opp!![:'(]

sign!

Off føle me deg, hadde det for ei lita stund si.
Da hadde jeg det ei uke, blei lakt inn på sykehuse å motte få masse vann i meg. Blei lakt på isolat va ganske kjedelikt!
Hb det snart går øve hoss deg.

ORIGINAL: Kriistin

Uff da..
Masse god bedring til deg.

Takk for hilsner! Satser på det er på retur nå.. Ikke spydd siden i natt, og klart å få i meg to knekkebrød i løpet av dagen! Ufattelig kjedelig å ligge på sofaen, godt en har PC!! [;)]

Back
Topp