"Flott" julegave

Lilleheg

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
Augustlykke 2022 ❤️
Er egentlig litt nervevrak. For ca 3 timer siden hadde jeg en bitteliten blødning på papiret.
Har vært på do ofte etter det for det føles som at det renner noe ut liksom. Men ikke noe mer blod.
Kan det være etter sex for to dager siden eller skulle det ha kommet rett etter?

Vet at man kan få blødning under svangerskapet som ikke er farlig. Har hatt det med de tre siste. Men bare synet av blod får meg til å få litt panikk.

Ekstremt flott julegave å få i dag liksom.

Huff, så utrolig ekkelt :( Hjelper jo ikke å vite at det er vanlig - man blir jo så klart stressa uansett.. Om det er friskt blod er det vel lite sannsynlig at det kan være etter sex for to dager siden, men om det er brunt, gammelt blod kan det vel være en mulighet? Har du noe smerter da? Da jeg hadde en SA var jeg ikke i tvil altså.. Hadde kraftige smerter i kombinasjon med blødning - begge tiltakende.. Husker jeg måtte stå bøyd over kjøkkenbenken for å takle smertene.. Var bare 7 uker på vei.. Krysser fingrene for at dette går helt fint :Heartred Det gjør jo helst det :Heartred

Huff, så utrolig ekkelt :( Hjelper jo ikke å vite at det er vanlig - man blir jo så klart stressa uansett.. Om det er friskt blod er det vel lite sannsynlig at det kan være etter sex for to dager siden, men om det er brunt, gammelt blod kan det vel være en mulighet? Har du noe smerter da? Da jeg hadde en SA var jeg ikke i tvil altså.. Hadde kraftige smerter i kombinasjon med blødning - begge tiltakende.. Husker jeg måtte stå bøyd over kjøkkenbenken for å takle smertene.. Var bare 7 uker på vei.. Krysser fingrene for at dette går helt fint :Heartred Det gjør jo helst det :Heartred
Var ikke helt friskt blod. Litt blanding av brunt og rosa. Merker litt murring av og til. Men ikke sterke smerter. Får kanskje kontakte legekontoret på mandag å høre om de kan ta en innvendig ul på meg bare for å se om det er et hjerte som slår. Er 7 uker i morgen så da er det vel håp om å se et bankende hjerte?

Var ikke helt friskt blod. Litt blanding av brunt og rosa. Merker litt murring av og til. Men ikke sterke smerter. Får kanskje kontakte legekontoret på mandag å høre om de kan ta en innvendig ul på meg bare for å se om det er et hjerte som slår. Er 7 uker i morgen så da er det vel håp om å se et bankende hjerte?

Da er det mest sannsynlig ikke noe alvorlig :Heartreden det synes jeg du skal gjøre hvis du uroer deg.. Ikke noe ålreit å gå å være redd :Heartred Bør jo være mulig å se bankende hjerte da ja :happy: Prøv å kose deg i dag og i helga da :Heartred

Da er det mest sannsynlig ikke noe alvorlig :Heartreden det synes jeg du skal gjøre hvis du uroer deg.. Ikke noe ålreit å gå å være redd :Heartred Bør jo være mulig å se bankende hjerte da ja :happy: Prøv å kose deg i dag og i helga da :Heartred
Litt roligere nå som det har gått 6 timer siden blodet å ikke merker mer. Går ikke så ofte å skjekker lengre.

Takk for gode ord:Heartred

Ha en fin kveld du også og god jul:Heartred

Litt roligere nå som det har gått 6 timer siden blodet å ikke merker mer. Går ikke så ofte å skjekker lengre.

Takk for gode ord:Heartred

Ha en fin kveld du også og god jul:Heartred

Herlighet, du høres ut som meg.. startet å blø i ettermiddag og er 7+0 i morgen. Håper så inderlig for oss begge at det ikke er noe alvorlig :(

hold oss oppdatert <3

Jeg startet å spotte i går, for en timing!

Null smerter, har hatt en SA i uke 5 og var sjokkert over hvor vondt det var, så smertemessig er jeg godt innenfor.
Men er ekstremt stressa og føler på ren gru før hvert dobesøk. Ble en veldig rar julaften, vil bare ligge på soverommet og niholde på frøet i magen.
Har sett bankende hjerte på tidlig UL, men ble satt litt tilbake.

Krysser alt for alle spirene våre!
Jeg er helt nummen, har lyst til å bestille privat UL med en gang det åpner for å få SVAR. Den uvissheten og håpet gnager på sjela.

Jeg startet å spotte i går, for en timing!

Null smerter, har hatt en SA i uke 5 og var sjokkert over hvor vondt det var, så smertemessig er jeg godt innenfor.
Men er ekstremt stressa og føler på ren gru før hvert dobesøk. Ble en veldig rar julaften, vil bare ligge på soverommet og niholde på frøet i magen.
Har sett bankende hjerte på tidlig UL, men ble satt litt tilbake.

Krysser alt for alle spirene våre!
Jeg er helt nummen, har lyst til å bestille privat UL med en gang det åpner for å få SVAR. Den uvissheten og håpet gnager på sjela.
Føler virkelig med deg. Må reise veldig mange timer. ( tror over 12 med bil) for å komme meg på priv ul. Så vurderer å høre med legen i romjula for å få en skjekk. Men ingen blødning på 22 timer. Så håper jeg greier å senke skuldrene.

Krysser fingrene for oss :Heartred

Hvordan går det med dere andre?

Jeg har ikke mer enn spottet brunt siden sist, og ikke hatt så mye som en liten smerte så krysser alt for at dette går bra.

Hvordan går det med dere andre?

Jeg har ikke mer enn spottet brunt siden sist, og ikke hatt så mye som en liten smerte så krysser alt for at dette går bra.
Gikk bra helt til i mårrest. Da var det blod igjen. Men ingenting 4 timer etter. Skjønner ikke den kroppen min altså.

Håper vi alle kommer igjennom dette med en liten en :Heartred

Jeg har sånne småepisoder med ferskt blod annenhver dag i mange dager, så helt stille i mellom. Blir gaaal snart!

Ringer jordmor og gnåler i morgen, om jeg kan fremskynde en kontrollultralyd en uke så jeg kan få visshet før hverdagen kommer.

Back
Topp