Flott.. FLOTT!!! *Syter litt mer.. siste gang! lover!*

Hoppande teltplugg

Forumet er livet
Bilen på reperasjon nylig... Prislappen fikk vi nå. På grunn av en vifte som må byttes kommer det på 12.000.. Noe som passer helt ypperlig 3 uker før bryllupet.. Føkking YPPERLIG!

Ellers har jeg fått antibiotika idag, med bivirkninger som anoreksi, brekninger, mage og tarmproblemer, og utslett i solen.. Disse skal jeg gå på i to uker..
Hva gjør jeg, sånn på toppen av hosting lungevondt og hodepine? Joooda, jeg spyr som en gris.. Måtte STOPPE bilen i en busslomme for å spy da jeg skulle hente mannen på jobb..

Dette er jo perfekt.. Skulle ha utdrikkingslag imorgen, men det er nå utsatt, fordi jeg overhodet ikke er i form til det.. Skal få spatimen min imorgen likevel da, så det er jo positivt (forutsett at jeg klarer å holde magen i sjakk..)..

Jeg vet det fins mange som har det verre enn meg.. Ja, kanskje til og med her inne.. Men akuratt nå? Jo, akuratt nå kjennes det som om nettopp jeg har det ganske jævlig altså... *Legger seg ned og dør litt*

Men antibiotika du spyr av har jo ingen effekt.....

God bedring 

jentungen79 skrev:
Men antibiotika du spyr av har jo ingen effekt.....

God bedring 

Spydde såpass mange timer etter pillen (bare en pille daglig) at det vil ikke påvirke virkningen (jeg sjekket:D)

Anorexi er jo kjekt før brylluppet, du mister bare litt matlyst;-) Hmm... men det gjør du kanskje når du spyr som en gris også:-). Lykke til med forberedelsene

Har du prøvd idoform? Jeg fikk beskjed om det på apoteket at jeg burde ta det sammen med antibiotikaen som jeg går på nå for å unngå en del mage/tarm-trøbbel.

Du MÅ ta idoform eller lign sammen med sterk antibiotika ellers vil du kaste opp, brekke deg og være kvalm helt til du slutter. Jeg visste det ikke og hadde det sånn i halvannen uke i vinter. Trodde det kun var pga dårlig mage man kunne få... så feil kan man ta. KJØP NÅ!!

TonjeJenta skrev:
Du MÅ ta idoform eller lign sammen med sterk antibiotika ellers vil du kaste opp, brekke deg og være kvalm helt til du slutter. Jeg visste det ikke og hadde det sånn i halvannen uke i vinter. Trodde det kun var pga dårlig mage man kunne få... så feil kan man ta. KJØP NÅ!!

Men den eeer jo ikke sterk O.o

100 mg bare. Men okej Baws, kjøper imorgen!:D

Så koselig med bilutgifter da og magetrøbbel og alt..høres hyggelig ut det 

Da kan jo ting bare bli enda et hakk bedre og livet føles helt utrolig perfekt ut

Æsj, syns du har all grunn til å føla deg på bånn no!! Håpar det kjem seg med idoform som andre skriv her, det er eit must.
Ta  før spatimen i måro, så du i allefall kan få nyte den, det fortjenar du!!
God bedring

Back
Topp