Flott bok! Et barn blir til!

Sarah78

Elsker forumet
Hei.....
Jeg kjøpte en flott bok idag, av Lennart Nilsson. Det er mange bilder, virkelige bilder..... Som illustrerer godt hva som skjer i hele forløpet av et svangerskap, fra befruktningen til fødselen. Koster 349kr på bokhandelen. Anbefales!!

Takk for tipset! Har 92 råd for å bli gravid. En helt grei bok, men ikke det helt store! Kanskje jeg skal kjøpe denne istedet da[;)]

Hei!
Ja den boken er helt fantastisk! Så utolig bra bilder...
Kan også anbefale Verdens beste pappa - hakkespettbok for førstegangsfedre av Per Asbjørn Risnes. Den er utrolig humor, mannen min har ledd mye når han har lest den. Det er jo endel fakta i den og, men forklart på en humoristisk måte .... Absolutt noe som passer for den kommende pappaen...

Ja, tenkte jeg sku kjøpe den til samboeren den dagen det er en liten spire kommet her....
Hørt den er fin den boka[;)]

Nå må jeg begynne å lese bøker om svangerskap og babyer og sånn! Har liksom ikke turt det!

Heretterdøper jeg deg til "bokormen pebbles"[;)]

Jeg fikk "den store babyboken" hos tanta mi igår å den var virkelig å anbefale! Først tar den for seg det som skjer under svangerskapet, så fødselen, så spedbarnsstell så alle barnesykdommene å førstehjelp og en hel del med ting som vi blir å trenge[;)] Tanta mi fikk nettopp sitt 4 barn, men hun sier at den boken har vært uunværelig med alle 4.. [:)]

Bokorm Pebbles passer bra Sollise, for jeg elsker å lese! Da må jeg få skaffet meg den boken lidaen. Kjøpes den i bokhandelen?

Har du briller, pebbles??? Det må du nesten ha, synes jeg..
Samt et bok merke...Men det kan du lage deg det vet du[;)]
Ja,den boka der hørtes bra ut den også... Er så gøy å lese om slikt synes jeg. Sto
det noe om prøvetiden der?

Ja faktisk så har jeg briller Sollise! Måtte begynne å bruke det i vår, da nekta gubben å sitte på med meg mer når jeg kjørte bil! Trodde nemlig at det gikk en elg i veien, men når jeg kom innpå så jeg at det var en gammel mann på sykkel! Skulle egentlig bruke lesebriller, men en helt ny verden åpnet seg etter at jeg fikk brillene på så nå bruker jeg dem hele tiden (plutselig fikk jeg se gubben ordentlig, han var ikke som jeg hadde forestilt meg!![:D][:D]) Men bokmerke har jeg ikke, for jeg har absolutt ikke peiling på håndarbeid!

Jada, tanta mi fant den på libris.. Da hadde hun gått gjennom 8 bokhandlere! Men man kan jo alltids få en bokhandler til å bestille den.. Den er virkelig super! [;)]

Takk for tipset!

GAPSKRATTER!!!!!!![:D][:D][:D] Du er ikke sann, pebbles!!!! Ler så fælt av deg nå, så vekker vel samboeren her....

Ja, det var da godt at samboeren så denna gamle mannen da, stakkar... hahahahahahahahahaha[:D][:D][:D]

Ang det med bokmerke, pebbles...Kan du ikke stikke bort til han stygge naboen din i joggingsa (eller var det joggingsa som var stygge kanskje???) shit samma!Han har sikkert noen fine lønnetrær eller noe... For nå når høsten nærmer seg, så setter fotosyntesen i gang for fullt vet du, og bladene går fra å være grønne, til gule og røde---) Vet ikke om du har registrert det tidligere jeg, pebbles... Men det er ihvertfall naturens gang[:)] Så plukker du noen blader hos naboen meds du spiller Prima veras: "Den jævla nabon" på full guffe.... Presser dem, og setter kontaktplast på.

VIPS SÅ HAR DU ET FLOTT BOKMERKE[:D]

Ha ha ha, jeg prøve å le stille for ikke å vekke gubben, men det er ikke lett! Nå måtte jeg gå unna for å pusse brillene, for jeg ler så tårene spruter på brilleglassene! Både naboen og joggebuksa er stygge! Har fått med meg at bladene skifter farge, tror det heter fotosyntese! Men jeg vil ikke ha noe med han å gjøre, for til og med bladene på trærne hans er stygge!

flirer så jeg rister jeg nå, bra at du fikk briller da, pebbles[:)] vondt i magen får jeg av dere haha[;)]

Er bladene stygge å?!?! Nei, for en ekkel nabo du må ha pebbles?? Er det han som er inne på forumet her??? Hehe[;)]
Ja, hvis bladene er stygge også, så tørr jeg ikketenke på hvordan han ser ut...
Skal vi bli rike på en ny oppfinnelse??
VINDUSVISKERE PÅ PEBBLES BRILLEGLASS[:D][:D][:D] -synes jeg ser deg...[;)]

Ja jeg kunne virkelig trengt innvendige vindusviskere i kveld, for jammen har jeg ledd godt! Altså, bladene hans er vel ikke styggere enn andre blader, men det er bare det at alt som kommer fra han er stygt! Han har lik bil som oss, men hans er jævla stygg, min er fin! Skjønner du? Skal prøve å finne den sangen du foreslo, men han er vel så dum at han ikke skjønner at den er myntet på han!

hahaha, ja da er derenok ikke "De 2 gode naboene" akkurat[:D][:D][:D]
Men din bil er sikkert mye finere, kan jeg tenke meg.... Så da spiller det liksom ingen trille[;)]

Nettopp! Det som er det rareste, er at jeg aldri har sett sånn skikkelig på han. Så antageligvis kjenner jeg han ikke hvis jeg møter han på byen for eksempel! Tror egentlig at jeg er litt gal jeg!

Back
Topp