Flott blogg om down syndrom

Missi_85

Elsker forumet
Må vise dere denne linken:

http://laguna.blogg.no/

En jente på 20 år som blogger om livet med en sønn med Downs.
Virkelig flott lesning![:)]

Ja, har vært inne å lest i bloggen hennes flere ganger. Gutten hennes er en nydelig gutt.[:)]

Jeg følger denne bloggen, og er veldig imponert over den mammaen! Og for en nyyydelig gutt hun har! Jeg tror han er en skikkelig sjarmør [:)]

ORIGINAL: Lisa81

Jeg følger denne bloggen, og er veldig imponert over den mammaen! Og for en nyyydelig gutt hun har! Jeg tror han er en skikkelig sjarmør [:)]

Sign. Begynte å følge med for ikke så lenge siden.

Jeg ble helt rørt av å lese bloggen! Takk for at du gav denne linken, Missi_85! Som mor og vernepleier (som jobber med flere med Downs) var dette bare perfekt lesning![:)] En nydelig liten gutt, og så så sterk mor![:)]

ORIGINAL: Lisa81

Signerer denne!
Utrolig imponert over måten hun tilsynelatende takler det hele på. Han er en heldig liten gutt som har en slik mamma[:D][:D]

ORIGINAL: Almasmamma

Jeg ble helt rørt av å lese bloggen! Takk for at du gav denne linken, Missi_85! Som mor og vernepleier (som jobber med flere med Downs) var dette bare perfekt lesning![:)] En nydelig liten gutt, og så så sterk mor![:)]

Ja jeg også, tårene trillet litt da jeg las om hvordan hun taklet alt. Fantastisk at man kan ha en så positiv innstilling til det livet gir oss av både sorger og gleder[:)]

Back
Topp