Florida ferie... link

AB

Forumet er livet
Noen som vet om dette er dyrt? eller er det det man må regne for 14 dager ... (noen som har vært på ferie i Florida og har gode tips[:)]?)

http://www.finn.no/finn/travel/theme/object?finnkode=20296177

Jeg har bodd i Florida et år, men er litt usikker på hva prisene ligger på for hus..
Jeg hadde tre venninner som var på besøk i tre uker i juli/august og de betalte ca 6000kr hver for overnatting og fly til Orlando..

Når skal dere dra?
jeg har mange gode tips iallefall, bodde i Orlando! [:)]

Planen er å dra i løpet av 2010, men blir nok nærmere sommer/høst. Vi vil gjerne være et sted i nærheten av disney og sea world. [:)]

Orlando er jo egentlig bare et "høl"
Ikke så mye mer spennende å se enn DisneyWorld og SeaWorld egentlig..
Selve sentrum er mest kontorbygninger og utesteder..
Avstandene er jo enorme, så man må jo påberegne seg en del kjøring. Vil nok anbefale å ha leiebil, selv om taxiprisene ikke er så høye der.

Er nok greit å reise utenfor høysesongen, både med tanke på priser, varme og folk i parkene..

hmm.. det kan godt være at prisene har steget litt siden jeg og samboer var der men vi betalte 13.000 for 16 dager på hotell i kissimee inkl fly [:)]

Sjekk litt mer rundt før du bestiller, vi bestilte gjennom ticket og det var for 4 år siden [:)]

Verdens beste ferieplass, elsker det og vi skal tilbake[:)]

Vi var forresten fra slutten av juni til midten av juli [;)] så fikk med oss 4 july [;)]

Det høres lovende ut t0mmelise[:D] kommer nok til å sjekke en del rundt før vi bestiller noe ja[8D]

Back
Topp