Flode;-)

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Sa hun til dere at hun så tydelig at det var en gutt? Så dere det også? Hun sa det til oss skjønner du... men tenk om hun tar feil..! Vi fikk tatt et bilde nedenifra og opp og da så jeg en snopp der men... [;)]

ho var helt sikker sa ho....og viss det ho pekte på var mitt lille gulls snurrebass, ja så er det liten tvil[:D] han prella rundt hele tida og vifta med den for at alle skulle være sikker på at han ikke var jente, nemligtror det er mest vanlig å ta feil viss de ser ei jente, for da kan snoppen ha gjemt seg bort....

OK[:D] Så søtt he he!
Jeg så en tut der jeg også altså.. Jeg synes det er utrolig spennende med en gutt jeg!
KOmmer fra skikkelig jentefamilie, mamma har 6 søstre og 1 bror, selv har jeg 3 søstre så en gutt blir noe helt nytt for oss alle [:D]

Jeg hadde egentlig lys på ei jente eg....finnes ingen jenter (bortsett fra meg, liksom[:D]) i noen av familiene....men har innstilt meg på det no, og det blir morro med en gutt også, ja!!!!

Kanskje det blir en jente neste gang hvis dere har planer om fler! [;)]

satser på det. Er jo gøyest å ha begge deler uansett og da kan det jo være fint å ha en storebror til å passe på![;)]

Jepp, det har jeg tenkt meg frem til også. Har lyst på 2 stk, kanskje 3. Siden jentene blir fortere modne gjør det ingenting at gutten kommer først! [;)]
Men skattene våre er friske, det er det viktigste!

ORIGINAL: Venterguttebebis:)

Men skattene våre er friske, det er det viktigste!

definitivt!!!!!!

Back
Topp