Flittilise...:)

AudiMamma

Gift med forumet
I dag må jeg virkelig si jeg har stått på.
Sov læææænge helt til 10 siden gubben var så snill å tok med seg prinsessa i bhg.

Så har jeg vert over en time på trening med ren rå styrke trening, kom hjem å vasket like så greit huset:)
Nå gjenstår kun badet som gubben godt kan ta for nå er jeg skikkelig oppbrukt.
Syns jeg hører dusjen rope på meg, det skal bli deilig!
I dag har jeg kun to gjøremål igjen, lage middag til fammen og t med alle hundene på en god lufte tur...:) resten av dagen skal tilbringes på sofan ja med gooooood samvittighet...:)

AudiMamma skrev:
I dag må jeg virkelig si jeg har stått på.
Sov læææænge helt til 10 siden gubben var så snill å tok med seg prinsessa i bhg.

Så har jeg vert over en time på trening med ren rå styrke trening, kom hjem å vasket like så greit huset:)
Nå gjenstår kun badet som gubben godt kan ta for nå er jeg skikkelig oppbrukt.
Syns jeg hører dusjen rope på meg, det skal bli deilig!
I dag har jeg kun to gjøremål igjen, lage middag til fammen og t med alle hundene på en god lufte tur...:) resten av dagen skal tilbringes på sofan ja med gooooood samvittighet...:)

Hvor får du all energien din i fra;) del litt med meg da vel;) jeg har vert hos jordmor i dag å gått frem og tilbake dit, uten om det har jeg ikkje gjort noe særlig, blir nok å rydde litt før mannen kommer hjem men ikkje no mer enn det ;) er skikkelig stiv og støl etter turen i går da, klarer ikkje å gå skikkelig:S

Kjempe flink! :)

Har sjøl vært flittig, etter at æ fikk også fikk sove litt lengere enn lillemor. E som regel æ som står opp med ho på mårran, men i dag fikk æ sove heeelt til halv åtte. :P 
Gubben sto opp med ho, og æ ble vekt med kyss og klem fra ho, og ordan: "Go mårn, mamma". Da e det deilig å våkne. Ble kose-frokost, og påkledning. Så pakka vi barnehage-sekken før vi kjørte til barnehagen, alle tre. :) Det e kos. :) Bruke å hente ho begge to også, det like ho. :)

Når vi kom hjem, så har æ rydda huset, vaska to maskina med klær, skal straks henge opp den siste, og sette på en ny. Så har æ vaska huset, rydda og vaska alle kjøkkenbenka, tadd ut søplan og lufta og redd opp sengan. :) 

Avslutta med en liten gåtur også, og det va godt med frisk luft. :)

Nu bare slappe æ av i sofaen, med et bekken fra H********, og håpe det blir bedre til i ettermiddag. Tenkte å ta lillemor med ut å leke litt i ettermiddag, før vi avslutte dagen med barne-tv og kveldsbad. :)

Godt med litt ekstra energi, og at men får gjort masse i løpet av dagen. Tippe æ skal sove godt i natt. :) 

Vi e flinke flittilise'er. :D 

Mialille skrev:
Kjempe flink! :)

Har sjøl vært flittig, etter at æ fikk også fikk sove litt lengere enn lillemor. E som regel æ som står opp med ho på mårran, men i dag fikk æ sove heeelt til halv åtte. :P 
Gubben sto opp med ho, og æ ble vekt med kyss og klem fra ho, og ordan: "Go mårn, mamma". Da e det deilig å våkne. Ble kose-frokost, og påkledning. Så pakka vi barnehage-sekken før vi kjørte til barnehagen, alle tre. :) Det e kos. :) Bruke å hente ho begge to også, det like ho. :)

Når vi kom hjem, så har æ rydda huset, vaska to maskina med klær, skal straks henge opp den siste, og sette på en ny. Så har æ vaska huset, rydda og vaska alle kjøkkenbenka, tadd ut søplan og lufta og redd opp sengan. :) 

Avslutta med en liten gåtur også, og det va godt med frisk luft. :)

Nu bare slappe æ av i sofaen, med et bekken fra H********, og håpe det blir bedre til i ettermiddag. Tenkte å ta lillemor med ut å leke litt i ettermiddag, før vi avslutte dagen med barne-tv og kveldsbad. :)

Godt med litt ekstra energi, og at men får gjort masse i løpet av dagen. Tippe æ skal sove godt i natt. :) 

Vi e flinke flittilise'er. :D 

jepps..

Flinke på vær vår kant...:)

å Nemoen: jeg er stadig i aktivitet:) Må det vist ikke stivner ryggen å bekkene mitt helt til å da klarer jeg ikke gjøre stort. Har nok av dager å ta der jeg knapt nok klarer å gå å ikke gjøre noe i det store å hele. Må sette pris på di dagene hvor jeg er i strålende form (er ikke mange av di)

Send litt energi over hitt :D
Skikkelig flink! Men hørtes ganske deilig ut også da, iforhold til å ligge på sofan hele dagen :)

Åssen gunder har dere forresten? :) Det er så koselig å gå tur med hund :D

Des09Spirejuli12 skrev:
Send litt energi over hitt :D
Skikkelig flink! Men hørtes ganske deilig ut også da, iforhold til å ligge på sofan hele dagen :)

Åssen gunder har dere forresten? :) Det er så koselig å gå tur med hund :D

Vi har ei Sharpei tispe på snart 4år, en Bayersk Viltspor-hund på ca 1,5 år (er litt usikker han er en omplasseringshund) og ei Dalmatiner tispe på 8 mnd....:)

Oi så morsomt :D
En gjeng med fine hunder =)

Back
Topp