Flis i foten til de små?

Grete71

Forumet er livet
Under hælen - rett under huden. Sikkert fra terrassen... [:)]

Hva gjør dere? Fram med nål og pinsett og prøver å få den ut - med masse skrik og skrål og tårer - eller lar dere den være for å se om den kommer ut selv?

vi "opererte" på tobias på lørdag.. fikk flis i håndbaken (krabba på en veranda..).. hadde ikke isbiter, så vi la en ispinne oppå, og da det var kaldt nok fikk han spise isen, mens vi brukte nål for å pirke flisa, og pinsett for å dra den ut med..
la på litt grønnsåpe, og plastra [:)]
(det morsomme var jo ispinnen da.. det hjalp godt å spise den mens tanta hans pirka i handa med ei nål [:D])

Vetle er så borti granskauen STA så vet ikke om vi klarer å lure han med is... [8D] Kanskje prøve mens han sover.... Og så sover han ganske lett også... [8|]

Han hadde en liten flis en annen gang, og den lot vi være, og den forsvant.

Da jeg var liten (og fortsatt) elsket jeg å plukke fliser fra bestefars hender. Men er litt annerledes med Vetle.... [8|][&:]

Bruker nål og pinsett. Gjør jo ganske vondt å tråkke rundt på en flis[&:]

ORIGINAL: Grete71

Vetle er så borti granskauen STA så vet ikke om vi klarer å lure han med is... [8D] Kanskje prøve mens han sover.... Og så sover han ganske lett også... [8|]

Han hadde en liten flis en annen gang, og den lot vi være, og den forsvant.

Da jeg var liten (og fortsatt) elsket jeg å plukke fliser fra bestefars hender. Men er litt annerledes med Vetle.... [8|][&:]

her var det iallefall fagre løfter om plaster på handa som hjalp.. han digger plaster [:D]
så satt han på fanget mitt mens tante opererte.. [8D] tilfeldigvis stakk oldemor hodet innom da vi satt der, så da fikk han jo vendt oppmerksomheten sin mot nytt besøk også..

har plukket flis engang, og det var fælt[&o]... nå må han ha sko på seg når vi e ute på terrassen... å om han får i hendene får pappa'an ta de..

ORIGINAL: Skorpio82

Bruker nål og pinsett. Gjør jo ganske vondt å tråkke rundt på en flis[&:]

Tror ikke han har vondt - den ligger helt vannrett rett under huden... Får studere den litt i dag... [&:]

Andre?[:)]

Back
Topp