Flirer litt av gull-gutten Gustav

Olive76

Forumet er livet
For det første går han rundt ute og synger ja vi elsker rent og klart av full hals.

For det andre holdt han på å gråte da han og far så på værmeldingen for 17. mai. Regn. Men de ble enig om at det var vanskelig å bestemme over skyene.

For det tredje var det snakk om operasjonen min da vi holdt på å bytte bandasjen idag. G: "var det ondt da de skar i deg??" Mor:"nei, jeg sov jo" G: "var du død så?" Mor: "nei, så kunne jeg jo ikke vært her" G: "nei, det er bare Jesus som kan dø og våkne igjen!".

Prestesønnen det. Men må poengtere at det er i barnehagen han har lært det. Var noe overrasket da jeg på tur hjem fra påskeferie i Selbu spurte om han visste hva som skjedde i påsken og han fortalte om Jesus.

Idag har vi pugget blomsternavn ute! De blir store disse små.
 
Han er bra herlig ja - og så får vi håpe at skyene bestemmer seg for å holde seg borte på 17. mai!
 
Åh gud ja, de er så store så store.. :-S
Helt SPRØTT å tenke på at til høsten er det ett år til de skal på skolen.. Jeg kjenner nesten jeg får litt angst..! Helt sykt.. Men det er så utrolig fint og.. Å vite hva de tenker og føler og hva de lurer på osv.. 

Gustav høres ut som en reflektert og fornuftig gutt.. :-D
 
Back
Topp