Flinkingen :)

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Lillebror har nå sovet ute i vogna uten et pip i over 3 timer :) :) Det ser ut til at han har arvet brorens sovehjerte, og det er deilig :love2 To ganger om dagen gjør han dette, og det er så fint å kunne få gjort litt! I dag har jeg vasket en maskin klær, tatt inn og ut av oppvaskmaskinen og stekt krumkaker :D

Etter 3-4 uker fant jeg ut at jeg måtte ha lillebror våken i ca to timer før jeg la han ut i vogna igjen. Om jeg la han for tidlig (eller drakk mye kaffe) våknet han støtt og stadig, og jeg måtte ut å trille og trille og trille.

Nå ser jeg fram til utviklingen av to ting; lengre soveøkter på natt og mulighet for å legge han klokken 19 istedenfor 21-22 :)

Høres helt herlig ut med så lange soveøkter :D Hvordan er han når han er våken da?
Lillegutt her blir som regel stuptrøtt igjen etter en times tid, og blir veldig sutrete og vanskelig dersom han ikke får sove.

Høres helt herlig ut med så lange soveøkter :D Hvordan er han når han er våken da?
Lillegutt her blir som regel stuptrøtt igjen etter en times tid, og blir veldig sutrete og vanskelig dersom han ikke får sove.

Han er skrubbsulten og helt hysterisk når han våkner :P Men i våkentiden er han stort sett glad og fornøyd. Jeg bruker tiden til å stelle han, la han ligge under babygymmen og sitte litt i newbornsetet. Jeg mater han ihvertfall 2 ganger ila de to timene. Til slutt blir han litt sutrete, men ikke mye :)

Back
Topp