Flinke til å være ute?

Håpefull93

Betatt av forumet
Er dere flinke til å komme dere ut (å trille turer for eksempel) i permisjonstiden. Da tenker jeg sånn daglige turer ut i frisk luft, enten bare trille tur eller finne på noe annet.
 
Har hest, så må ut i stallen hver dag! Jeg kjører ikke bil så da tar vi bein og vogn fatt. Før jeg hadde hesten inn fra beite var jeg ute å trillet en times tur hver dag. Må ut ellers blir jeg veldig tung i humøret mot slutten av dagen har jeg merket:joyful:
 
Har hest, så må ut i stallen hver dag! Jeg kjører ikke bil så da tar vi bein og vogn fatt. Før jeg hadde hesten inn fra beite var jeg ute å trillet en times tur hver dag. Må ut ellers blir jeg veldig tung i humøret mot slutten av dagen har jeg merket:joyful:
Så bra. Sier til meg selv hele tiden at jeg må
Bli flinkere, men er tiltak ofte syns jeg. Syns det ofte er vanskelig å få gjort noe mellom mating da min baby spiser hver andre time, så blir så mye styr og stress
 
Prøver å ha minst 30 min ute kvar dag. Er ikkje alltid det lar seg gjera, mini er ikkje alltid like begeistra ober å ligge i vogn.
 
Vi prøver å komme oss ut hver dag. Drar veldig ofte på treff, har 3 forskjellige barselgrupper drar også på bæretreff og triller ofte til min mamma eller besøke mannen på jobb. Blir gærn av å være inne for mye, men noen dager går tiden så fort at vi bare blir hjemme.
 
Vi prøver å komme oss ut hver dag. Drar veldig ofte på treff, har 3 forskjellige barselgrupper drar også på bæretreff og triller ofte til min mamma eller besøke mannen på jobb. Blir gærn av å være inne for mye, men noen dager går tiden så fort at vi bare blir hjemme.
Jeg har også en barselgruppe, og vi treffes med jevne mellomrom, har pleid å være rundt 1 gang i uka eller i gang hver andre uke.. men er liksom ikke nok :p
 
Så bra. Sier til meg selv hele tiden at jeg må
Bli flinkere, men er tiltak ofte syns jeg. Syns det ofte er vanskelig å få gjort noe mellom mating da min baby spiser hver andre time, så blir så mye styr og stress
Trenger ikke være lange turen, og kun gjør det når du selv har glede av det! Det skal jo oppleves positivt å gå ut, ellers blir det bare som et ekstra moment å stresse over i hverdagen! Men i ukene etter fødselen merket jeg at jeg ble i bedre humør hvis jeg kom meg ut selvom jeg i utgangspunktet ikke hadde lyst. Ring en venninne/venn eller familiemedlem å prat litt mens du er ute. Jeg går trilletur med min bestevenninne, vi bor 8 timer fra hverandre ;) start i det små så kan du øke på etterhvert, bare å komme seg ut i ti minutter hjelper på motivasjonen! :)
 
Vi prøver å komme oss ut en liten tur hver dag, ikke så ofte vogna blir med, men vi bærer i sele/sjal <3 Der trives mini godt <3
 
Vi prøver å komme oss ut en liten tur hver dag, ikke så ofte vogna blir med, men vi bærer i sele/sjal <3 Der trives mini godt <3
Hva har du på han når du bærer ute nå på høsten?:happy:
 
Ute å triller alt for mye [emoji86] sover best når man triller! Kunne ønske jeg slapp!
 
Hva har du på han når du bærer ute nå på høsten?:happy:
Hei, jeg har softshell bærejakke med plass til oss begge to inni <3 Så vi har som regel ett lag tynn ull på oss, godt og varmt bæresjal en god lue også har jeg strikket en bærehals med hode hull til oss begge :) Som de to varmeovnene vi er så er det nok ;-) Noen ganger knepper jeg på bære innlegget istedenfor å bruke glidelåsen hvis det blir veldig varmt inni jakka.

Har også kjøpt en tykk ullgenser med knapping i halsåpningen i str XL på fretex som det er plass til oss begge i som blir å bruke litt fremover når det ikke er utsikt til regn :)
 
Vi prøver å komme oss ut daglig, men er ikke alltid timingen stemmer. Har alltid med bæresele og bæreomslag i vogna når vi går tur, i tilfelle prinsen våkner og ikke vil ligge i vogna mer :p For et par uker siden var vi inne i en veldig god steam med 2 joggeturer med vogna i uka, men det skled ut etter at vi var på ferie. Må komme i gang igjen!
 
Ute å triller alt for mye [emoji86] sover best når man triller! Kunne ønske jeg slapp!

Kjenner til det! Da jeg var i perm forrige gang gikk jeg ca 2 mil hver dag når storesøster skulle sove :p
 
Kjenner til det! Da jeg var i perm forrige gang gikk jeg ca 2 mil hver dag når storesøster skulle sove :p

Det er slitsomt[emoji51] hun var så urolig i starten så trillet og trillet. Da hun roet seg av det. Men nå sliter hun med å finne roen uten. Idag sover hun faktisk på terrassen og har sovet 50 min og sover fortsatt [emoji1317]
 
Det er slitsomt[emoji51] hun var så urolig i starten så trillet og trillet. Da hun roet seg av det. Men nå sliter hun med å finne roen uten. Idag sover hun faktisk på terrassen og har sovet 50 min og sover fortsatt [emoji1317]

Så deilig! Får håpe dere får til det flere ganger :) Her har lillebror blitt en bærebaby. Men han sovner på trilletur også hvis han er trøtt.
 
Så deilig! Får håpe dere får til det flere ganger :) Her har lillebror blitt en bærebaby. Men han sovner på trilletur også hvis han er trøtt.

Bærte du mye i starten? Hun endte faktisk på 2 timer! Det var nydelig fikk testa ut sofaen og hadde Kardashians maraton
 
  • Liker
Reactions: M#
Bærte du mye i starten? Hun endte faktisk på 2 timer! Det var nydelig fikk testa ut sofaen og hadde Kardashians maraton
Vært mye hele veien. Storesøster var bærebarn, så av gammel vane puttet jeg han rett i sjalet :p
 
Back
Topp