Flinke snuppa :)

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
I dag har lille vært så flink til å sove! Første duppen var 1t45 min og den andre var 1t40 min!!! Helt fantastisk!

Wow!! Flinke lille :)

Så flink lite sovedyr! :)

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app

Ja,ikke sant! Fikk jo ikke gjort noe da :P gikk jo bare å venta på at hun skulle våkne :P
Var super å legge i går, la henne bare ned og så sovna ho! Herlig! Litt værre i dag da, turna rundt oppi senga, men sovna til slutt! Uten pupp! Herlig! Håper det er en liten sovesmurf som våkner i morgen å! :)

Så godt:-) Krysser fingrene for at det fortsetter:-)

Lille likte visst ikke betegnelsen sovesmurf! I natt har hun gjort sitt beste for å bli kvitt det! Og det har hun klart! Våkensmurfen var våken fra 00.30-03.30! Gjeeeeesp!

Off,ja det var lenge å være våken:/
jepp! Hun sovna til flere ganger, men etter ett min var der på'n igjen... Vræla som en stukken gris hvis ho ikke ikk ligge tett inntill meg! Ser det er ei ny tann på vei, kan jo være den plager ho litt å... Ikke vet jeg! Trøtte er vi i allefall! Alle tre! Fruen stakar er på jobb! Vi skal ut å trille nå og håpe at gullet sovner!

jepp! Hun sovna til flere ganger, men etter ett min var der på'n igjen... Vræla som en stukken gris hvis ho ikke ikk ligge tett inntill meg! Ser det er ei ny tann på vei, kan jo være den plager ho litt å... Ikke vet jeg! Trøtte er vi i allefall! Alle tre! Fruen stakar er på jobb! Vi skal ut å trille nå og håpe at gullet sovner!

håper hun sovner da:) har du prøvd og smøre på dentinox? Hvis det er tenner på gang

Back
Topp