Flinke skravlehøner!!!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
:D :D

Uff, er så lei meg for jeg sov sååå lenge... :8 Prøver og skravle alt jeg kan

:(

Sånn er det :D

Ja, men så innmari typisk;):p

Hehe ja, men heldigvis ikke verdens undergang :o

Nei nei, ikke i det hele tatt. Bare meg som synes det er så gøy og skravle;):p

hehe, er kanskje litt drøyt å ha på vekkerklokke for å rekke å skravle nok :p
Jeg reiser jo i morra, så regner med at resten av helga blir det kun tasting på tlf mens jeg pumper :oops: Og det tar så innmari lang tid for knappene på touch-skjermen er så himla små :p

Det er tydelig at jeg må innom fortløpende gjennom dagen. Har ikke alltid sjans til å ta igjen på kvelden. :p
Men det er så morsomt når det skravles så mye! Da blir man også motivert :)

Veldig motiverende ja :D

hehe, er kanskje litt drøyt å ha på vekkerklokke for å rekke å skravle nok :p
Jeg reiser jo i morra, så regner med at resten av helga blir det kun tasting på tlf mens jeg pumper :oops: Og det tar så innmari lang tid for knappene på touch-skjermen er så himla små :p

Haha, ja er nok om smule avhengig:cool::p:D

Nei, men Emmeth pleier og våkne tidlig vettu;)

Har jobbet meg gjennom 6 sider med uleste tråder nå, og nærmer endelig oppløpet! :thumright
Ikke lett å hente seg inn igjen når man har verdens smaleste bredbånd på kveldstid :p Det var heldigvis bare trøblete en times tid nå i kved, og det var akkurat da jeg dreiv og stelte og la Asle for kvelden :) Så hvis noen lurer på hvorfor det stadig dukker opp eldgamle tråder igjen, så er det fordi jeg omsider har fått lest meg opp :p Burde nok ha kommentert mye mer, men da hadde jeg ikke fått kommet meg igjennom i kveld heller ;)

Har jobbet meg gjennom 6 sider med uleste tråder nå, og nærmer endelig oppløpet! :thumright
Ikke lett å hente seg inn igjen når man har verdens smaleste bredbånd på kveldstid :p Det var heldigvis bare trøblete en times tid nå i kved, og det var akkurat da jeg dreiv og stelte og la Asle for kvelden :) Så hvis noen lurer på hvorfor det stadig dukker opp eldgamle tråder igjen, så er det fordi jeg omsider har fått lest meg opp :p Burde nok ha kommentert mye mer, men da hadde jeg ikke fått kommet meg igjennom i kveld heller ;)

He he, så flink du er som tar deg tid til og svare:p

Back
Topp