Flinke mannen

Mammaen til J <3

Gift med forumet
Sommerfuglene <3
Mens jeg sov til 10, og stod ikke opp før 11, har mannen rydda og vaska hele andre etasje. Og nå er han i butikken for å kjøpe egg til å lage vafler, og risgrøt til meg siden jeg MÅ ha det NÅ :p

Han har også gått gjennom alle lekene til toåringen og kastet alt som ikke var helt.

Jeg er jammen meg heldig! <3

Sent from my iPhone using BV Forum

He's a keeper ;)

Så herlig :D Her har mannen tatt initiativ til å rydde og vaske, jeg hjalp til det jeg orket :) Veldig greit!

Jeg sitter i skrivende stund med en bolle risgrøt på fanget ;)

Så herlig :D Her har mannen tatt initiativ til å rydde og vaske, jeg hjalp til det jeg orket :) Veldig greit!

Jeg sitter i skrivende stund med en bolle risgrøt på fanget ;)

Flinke mannfolka våre :D Risgrøten min står i kjøleskapet, ble en vaffel på meg så nå orker jeg ikke grøt på en liten stund :p

Flinke mannfolka våre :D Risgrøten min står i kjøleskapet, ble en vaffel på meg så nå orker jeg ikke grøt på en liten stund :p

Jeg merker at grøten vil up up up and awaaay :P Men jeg har et lite dilemma for i stua sitter mannen og kompisen (som ikke vet at jeg er gravid) og spiller Fifa :P Badet er så og si vegg i vegg så det blir det orkesteret om jeg går å spyr nå x) æææsj jeg får prøve å ligge musestille i senga og håpe på det beste

Jeg merker at grøten vil up up up and awaaay :P Men jeg har et lite dilemma for i stua sitter mannen og kompisen (som ikke vet at jeg er gravid) og spiller Fifa :P Badet er så og si vegg i vegg så det blir det orkesteret om jeg går å spyr nå x) æææsj jeg får prøve å ligge musestille i senga og håpe på det beste

Huff da :( :( Send en melding til mannen og be han skru opp lyden masse på tven så de ikke hører? :p

Får nesten gjøre det eller sette på dusjen og radioen :P

Stakkars :( Ikke noe gøy å spy! Holdt på å spy for ørtende gang i går pga de gravid-pillene. Sliter sånn med å svelge dem. Heldigvis slapp jeg unna med skrekken :p

Stakkars :( Ikke noe gøy å spy! Holdt på å spy for ørtende gang i går pga de gravid-pillene. Sliter sånn med å svelge dem. Heldigvis slapp jeg unna med skrekken :p

Tar du de med den store hvite, brun og to omega3? Jeg tar de rett før jeg skal sove for da rekker jeg ikke bli kvalm ;) De omega3 kapslene er noe av det verste jeg har vært borti når det gjelder omega3, enten så lekker de eller så får du oppstøt fra helvete :P ææsj

Tar du de med den store hvite, brun og to omega3? Jeg tar de rett før jeg skal sove for da rekker jeg ikke bli kvalm ;) De omega3 kapslene er noe av det verste jeg har vært borti når det gjelder omega3, enten så lekker de eller så får du oppstøt fra helvete :P ææsj

Jupp. Tar de før jeg legger meg jeg også, men jeg sliter sånn med å svelge dem. Den brune smaker så himla vondt og den hvite er så sykt stor! Fysj.

Jupp. Tar de før jeg legger meg jeg også, men jeg sliter sånn med å svelge dem. Den brune smaker så himla vondt og den hvite er så sykt stor! Fysj.

Den hvite er en skikkelig jumbo pille :P Kanskje du kan prøve å dele den i to?

Jeg maser på mannen her hele tiden jeg :( Jeg liker å ha det ryddig rundt meg, og nå klarer jeg ikke å ordne det selv.

Og over til de pillene.... Jeg må ta de midt på dagen, for da er jeg minst kvalm. omega3 pillene der klarer jeg ikke, for da må jeg gå å gulpe den fæle smaken resten av dagen og da blir jeg iallefall kvalm!

Den hvite er en skikkelig jumbo pille :P Kanskje du kan prøve å dele den i to?

Har prøvd, men da blir den så skarp i kantene :/ Skal ikke være lett :p

Ja den er så stor at den kan forveksles med en stikkpille! :p

Jeg maser på mannen her hele tiden jeg :( Jeg liker å ha det ryddig rundt meg, og nå klarer jeg ikke å ordne det selv.

Og over til de pillene.... Jeg må ta de midt på dagen, for da er jeg minst kvalm. omega3 pillene der klarer jeg ikke, for da må jeg gå å gulpe den fæle smaken resten av dagen og da blir jeg iallefall kvalm!
Håper mannen er hjelpsom da :)

Tar de noen ganger mens jeg er på jobben, men er så redd for å spy der midt på pulten liksom :p Funnet ut at det lureste for min del er før jeg legger meg. Da blir jeg som regel kvalm før jeg sovner, men sovner likevel.

Håper mannen er hjelpsom da :)

Tar de noen ganger mens jeg er på jobben, men er så redd for å spy der midt på pulten liksom :p Funnet ut at det lureste for min del er før jeg legger meg. Da blir jeg som regel kvalm før jeg sovner, men sovner likevel.

Alltid så veldig kvalm på kvelden jeg så det går lissom ikke :-/

Og jada, mannen er hjelpsom....men han gjør det jo ikke sann jeg ville gjort det! :P

Jeg var og klaget min nød over den hvite tabletten på apoteket. De anbefalte at man kunne bruke en slags "coating", dvs det finnes noe glatt og velsmakende man kan ta rundt den. Prøvde ikke jeg, for jeg syntes Gravidtilskuddpakka var dyr nok i seg selv. Funker dårlig å dele. Om det er noen trøst, er det visst den minst viktige tabletten i samlinga, så det gjør ikke så mye om man ikke tar den en dag (om man er dritkvalm). Har spydd mange ganger av å svelge den hvite feil.

Jeg bor alene med mine 2 største barn, mens kjæresten er her annenhver uke til at han flytter hit til jul og begynner og jobbe her.. .men de ukene han er her gjør han masse...det er super godt, for jeg orker ikke en dritt selv for tiden... har nok med meg selv og få ungene på skole og bhg.. så dere er heldige ;)

Back
Topp